TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lilabluestar
14-7-2012
|
16-1-2012 20:55:43
Ik zou waarschijnlijk eerder dan een rood hemd nemen en een zwarte das, dan is het minder overweldigend zwart. Tenzij dat natuurlijk de bedoeling is
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
16-1-2012 20:58:50
Dan zal het wel niet dezelfde kleur rood zijn als mijn kleed natuurlijk. Die exact dezelfde kleur vinden wordt al moeilijk denk ik. Ik bedacht me net dat een grijs pak met die rode das misschien ook kan?
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-1-2012 8:15:25
Hallo, Ik had ook een rood kleed, en mijn man was in het zilvergrijs met wit hemd. De das en de gillet was in dezelfde kleur als het kostuum. Het hemd was eenvoudig, maar had een specialleke in de kraag waardoor de das over de kraag liep (Nicky Vankets). Hij had hierbij grijze schoenen. Als detail waren de knoopjes van zijn jas en gillet met rood garen vastgemaakt. Ik had zilverkleurige juweeltjes en mijn schoentjes waren zwart met rode 'glittertjes' (dus niet echt zwart), hoe ze er juist uitzagen is moeilijk uit te leggen. Persoonlijk (mijn mening dus!) vond ik een zwart kostuum en/of rood hemd of das te zwaar. Op zich is het geen probleem om een das te laten maken van de restjes van je kleed maar wij zagen dit niet zo graag. Vandaar het kleine detail van het rode garen aan de knoopjes. Als je interesse hebt wil ik wel een fotootje doorsturen, dan kan je het geheel zien. Je laat het maar weten, ik zal dit item opvolgen Groetjes Annelies
|
|
Tine
26-5-2012
|
17-1-2012 8:19:54
Mij lijkt grijs ook een mooie combinatie met zwart en rood
|
|
Veerle
2-7-2011
|
17-1-2012 9:59:10
Een oud-klasgenootje van mij is ook in't rood getrouwd en haar man had een zwart pak, met wit hemd en rode das aan, in combinatie met een rood corsage. De getuigen waren hadden een zwart kostuum aan met rood hemd en zwarte das (toont wel onmiddellijk veel zwaarder), was wel een leuke combinatie!
|
|
Evelien
4-5-2012
|
17-1-2012 10:43:57
Hey,
Ikzelf heb ook gekozen voor een rood kleed. Mijn vriend zal een lichtgrijs kostuum dragen (zonder das) met een wit hemd. Mijn dochtertje draagt een wit kleedje met lichtgrijze en rode accenten. Zo passen we allemaal wel bij elkaar. Voor ons is het ook belangrijkste dat we ons goed voelen in wat we dragen. We willen een echte casual dag hebben, niet té groots allemaal.
Groetjes
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
17-1-2012 19:49:55
waarschijnlijk wordt het een grijs kostuum, met een wit hemd, witte gilet met een werkje in en een witte das! De rode das zal daar waarschijnlijk teveel op afsteken, dus die zal ik maar annuleren. Maar ik heb dus een rode jurk, waar een klein detailtje met zwart in zit. Zwarte schoenen en zwarte sieraden. Dat kan dan wel bij elkaar? Aangezien mijn vriend dan niets geen zwart heeft?
|
|
Veerle
2-7-2011
|
18-1-2012 9:50:36
Als je me je e-mailadres geeft, stuur ik je de foto van dat oud-klasgenootje door, want als ik je zo hoor, zijn er wel grote gelijkenissen, want haar kleed was eveneens met een zwart detail...
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
18-1-2012 12:21:41
Mijn emailadres is: vanessa.roescher@telenet.be Alvast bedankt!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|