Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis november

16-1-2012 20:43:28
HELP!
Wij trouwen in september, maar onze huwelijksreis zouden we graag doen eind oktober / begin november. We weten echt niet goed waar naartoe. Voor mij maakt 't niet zo uit, als er maar zon, zee en strand zijn :)
Mijn toekomstige is echter helemaal weg van de watervilla's/bungalows in de Malediven.
Iemand ervaring met die bestemming in die periode? Eventueel tips voor 'n goed hotel?
Andere bestemmingen ook meer dan welkom...We zijn wel op zoek naar 'n "passieve" vakantie :-)

Groetjes
Renske

Renske
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1371

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik16-1-2012 23:04:51

Hoi Renske,

Wij zijn in 2006 voor het eerst naar Florida gevlogen!!!
Dit was ook eind oktober begin november. Het was een prachtige vakantie.
Wij hadden toen een redelijk actieve vakantie. Maar de stranden van Maimi waren wel prachtig. Wij zijn drie weken rond getrokken met een huur wagen en hadden er heel veel kilometers opzitten. We zijn aan gekomen in Orlando en zijn langs de kustlijn aan gekomen in Maimi. De natuur en alle stranden die we gezien hebben waren prachtig!!!

Ik ga mijn toekomstig ventje belonen met een reis naar de us!!! Mondje toe want hij weet van niets!!!

Veel plezier in je zoektocht

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik17-1-2012 19:41:33

Als het enkel is voor Zon, zee en strand, zijn de kaapverdische eilanden ook heel leuk!
Ze hebben heel mooie stranden en het is er altijd wel warm (soms wat bewolkt, maar de zon komt er altijd wel door in de namiddag). Er is buiten zon, zee en strand (en heel veel zand!) wel niet veel meer te zien :-)

stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik28-2-2012 17:55:33

wij gaan in november op huwelijksreis naar bali ook super leuk naar het schijnt en daar ter plaatse niet overdreven duur :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums