TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-3-2012
|
17-1-2012 6:43:00
Als dat gewoon een lint is dat ze erin vastmaken. is dit geen enkel probleem om dat terug te verwijderen. dit is maar een kleine retouche dan.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-1-2012 7:19:52
Heyhey,
Meestal kan die halter er nadien gerust terug weer afgenomen worden :-). Of misschien kan je zelfs vragen om een halter met haakjes te maken? Een beetje zoals de bandjes aan een strapless bh. Dan kan je nog tot het laatste moment beslissen wat je ermee wil doen :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-1-2012 8:03:55
Hallo,
Ik had ook een rood kleedje, lijkt zelfs wat op dat van jouw maar dan van Modeca. Het was ook een bustier model, maar ik heb er een afneembaar haltertje bijgenomen. Dit werd bevestigd met twee knoopjes (aan elke kant) aan de binnenkant van de bustier. Zo had ik door de dag een bustier en 's avonds een halter. Voor mij was dit eigenlijk niet nodig, mijn taille is een stuk smaller dan mijn heupen dus mijn kleedje kon onmogelijk afzakken, maar ik vond het wel mooi. Zo was mijn kleedje 's avonds ook iets anders als door de dag.
De verkoopster heeft gelijk dat een halter je buste wat 'verlicht', maar idd als je nog heel wat gaat afvallen is het misschien niet nodig. Je kan misschien wanneer je dit ten laatste moet beslissen...
Groetjes Annelies
|
|
Veronique
16-6-2012
|
17-1-2012 8:06:32
Ben het eens met de bruidjes hierboven en vind het serieus chique dat je zo aan het vermageren bent, chapeau voor je moeite, you can do it !
Liefs, Vero
|
|
Tine
26-5-2012
|
17-1-2012 8:18:36
Veel succes met de afvalrace!!
Mijn kleed heeft ook een afneembare halter (met drukknopen). Ik zoek hem niet te gebruiken maar zal hem toch die dag bij de hand houden voor het geval mijn kleed besluit om te gaan zakken.
|
|
Sofie
|
17-1-2012 8:38:32
Ook hier veel bewondering voor het afvallen! Ik ben zelf intussen een goeie 20kg kwijt, ben beginnen vermageren voor ik ging passen. En met die 20kg er nog aan had ik waarschijnlijk niet het kleed gekozen dat ik nu heb. Het kan dus inderdaad zijn dat je er héél anders uit gaat zien in je kleed!
Dit gezegd zijnde: voel je je op je gemak zonder halter? Ik voelde mij daar wat "bloot" bij. Mijn advies zou zijn om dus nu toch te opteren voor de halter, met dan in het achterhoofd de gedachte dat hij er toch nog af kan als je dat graag zou willen... Misschien kan je zelfs tijdens de dag veranderen zoals Annelies, dan heb je meteen een "ander" kleedje!
Succes!!
|
|
Sara
6-10-2012
|
17-1-2012 8:44:00
mijn allereerste vraag is, vind je een halter mooi? heb je het uitgetest in de bruidswinkel?
Ik ben zelf ook niet klein gebouwd bovenaan en ik heb een kleed zonder halter. ik ben er ook van overtuigd dat als de naaisters hun werk goed doen je kleed je als perfect gaat passen en dat het helemaal niet zal afzakken. Als je een strapless bh hebt wordt die ook vaak vastgemaakt aan het kleed en dan is de kans nog kleiner dat het zou afzakken.
ik heb wel een bolero in kant bij mijn kleed waar bij ik dan 's avonds eventueel bandjes aan mijn bh kan hangen en verder dragen maar ik zie het mij niet doen, ik heb al feestjes genoeg gehad met strapless bh en die bleef mooi zitten ;-)
dus ik zou zeggen wa vind jij het mooiste en als je ergens voor gaat kan je idd altijd vragen voor eentje met knoopjes die je er af kan nemen
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
17-1-2012 9:52:46
idd vind je het zelf mooi en staat het je. ik heb ook geen halter. maar denk wel dat ik die er op laat zetten ook omdat ik nog al goot van boven ben.
en wat goed dat je aan het afvallen bent je kunt het. 1 tip drink groene thee werkt echt en niet veel snoepen. ik ben ook op deze marnier ruim 15 kilo af vallen ik moet er nog 4.
gr francis en veel succes
|
|
Silke
5-5-2012
|
17-1-2012 10:11:30
Ik heb ook een linea raffaelli bustier kleedje. Bij mij in de winkel gaan ze er ook een halter inzetten met een drukknopsysteem zodat ik zelf nog kan beslissen of ik het al dan niet met halter draag.
|
|
deddy
15-9-2012
|
17-1-2012 13:06:25
Ik ben niet groot gebouwd en heb een beetje brede schouders, maar vooral een lange hals. En net voor die hals heb ik een halter. Deze wordt extra benadrukt op deze manier. Dus breed of niet breed, vooral doen wat het best bij je lichaam past en wat je graag ziet!
Veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|