Terug naar overzicht
Hey,grappig niet, maar wij hebben gewerkt met een zwart-witfoto op kalkpapier. Op de witte kaart daaronder stond dan in sierlijke, moderne letters onze namen en JA, wij trouwen.Gaf een heel mooi effect.Groetjes,Lieve
Hoi,Wij wilden ook geen klassieke trouwkaart en hebben inspiratie gehaald van de volgende site: www.kaartmania.nl Succes!
Dit is onze uitnodiging. Zelf vind ik ze best wel grappig en leuk. Hebben er alleen maar heel positieve reacties op gekregen.http://dww.interforce.nu/overzicht.asp?rubriek=huwelijk... Wij hebben ze in samenspraak met de drukker wel wat aangepast. In plaats van onze tekst te drukken onderaan de tekening (zoals eigenlijk de bedoeling is), hebben wij de tekening op ander (vierzijdig) karton laten drukken zodat alle informatie op één kaart kon en we geen kleine kaartjes hebben moeten gebruiken. We hebben dus wel 3 verschillende versies moeten voorzien (suite, receptie en avondfeest).Heidi09-09-06
Hallo Elke,wij wilden ook zeker niet de klassieke kaarten dus wij hebben ze laten maken.Kijk voor een voorbeeldje op onze site. Je kan de foto met de rechtermuis knop aanklikken en zo op je eigen pc bewaren en eventueel groter bekijken. Wij hadden 3 versies (dag gasten voor de hele dag, receptie en feest) enkel de laatste 2 staan op onze site : http://users.poink.be/Maarten-Mireille-Milan/index.php Groetjes Mireille01-09-2006
Wij hebben de drukker om hulp gevraagd. We wilden geen reeds bestaand kaartje. Hij vroeg naar onze hobby's en heeft hier dan een aantal tekenontwerpen rond gemaakt. Zo hebben we een origineel en persoonlijke uitnodiging.
Hey Elke,Wij hebben onze uitnodigingen laten ontwerpen bij Meander te Lede. En al zeg ik het zelf, ze zijn prachtig! In samenspraak met haar maakt ze een persoonlijk ontwerp. Meer info op www.meander.be groetjes
Hey Inge,Ik heb al 2 uitnodigingen gezien van kennissen van bij Meander en die sprongen er echt bovenuit!Maar ik vraag me af of ze niet verschrikkelijk duur zijn? Misschien een indiscrete vraag, maar wat is zo ongeveer hun prijs?Groetjes, Sissi