TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
27-7-2006 12:17:13
Hey
Ik weet niet wanneer je trouwt en hoeveel tijd je nog hebt, maar ik zou al eens gaan rondkijken. De collectie van 2007 komt pas in oktober uit, maar als je begin 2007 trouwt zou ik toch al eens gaan rondkijken. Bij een naaister moet je denk ik toch iets vroeger zijn.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Karen
22-12-2006
|
27-7-2006 13:03:45
Hallo,
Ik ben zelf iets molliger van aard en zag er echt tegenop om zo een trouwkleed te gaan passen. Mijn zus is vorig jaar getrouwd en die is echt heel fijn van lijn en die kon elke jurk passen die ze wou. Ik had dus echt bang da ik daar ging staan als een opgeblazen balon met die jurken in veeeeeel te kleine maten. Dus ik keek echt niet uit naar die dag!
Ik ben naar dezelfde winkel geweest waar mijn zus haar jurk had gevonden, daar was een heel vriendelijke oudere dame die mijn zus steeds had geholpen. Deze had in de tijd tegen mij gezegd als jij ooit trouwt en je komt hier passen vraag dan naar mij en ik zorg ervoor dat ook jij een prachtige bruid gaat zijn. Zo gezegd zo gaan dus, ik maakte dus een afspraak met Henny en moet je weten? Het eerste kleed dat ik aantrok want ik had totaal geen idee van wat ik zou nemen met die dikke bips van me. Dat kleed heb ik genomen en het was een hele leuke dag geweest!
Eerst wat drempelvrees om binnen te gaan, dan wat traantjes omdat ik geen mooi figuur heb en dan stralen in een mooie bruidsjurk!
Dus het kan ook dat je jurk in 1 winkel vind en zelfs de eerste die je past ;-)
Groetjes, Karen 22.12.2006
|
|
Lieve
1-9-2006
|
27-7-2006 13:20:31
Hey,
ja hoor, ik ben ook in drie verschillende winkels geweest. Is gewoon heel erg leuk, al dat passen.
Ik denk dat een naaister niet zoveel tijd nodig heeft hoor, maar een maand of twee zou ik daarvoor toch wel rekenen. Maar ik spreek natuurlijk niet uit ervaring...
Groetjes, Lieve
|
|
nadia
|
27-7-2006 13:35:17
bedankt voor de reacties!!
ik trouw pas in juni volgend jaar, dus ik heb nog even tijd. ik ben van plan om eind november overal een kijkje te gaan nemen, dan is de nieuwe collectie er ook al he!! :oD
Is er iemand die al ervaring heeft met een naaister, of die zijn trouwkleed door een naaister laat maken??
|
|
anita
28-10-2006
|
27-7-2006 16:43:30
Hallo, Ik laat m'n trouwkleed door een naaister maken en ik moet eind augustus komen voor de maat te nemen en dan begint zij het patroon te maken. De jurk wordt dan in balenkatoen gemaakt om te zien of het model o.k. is en dan pas in de eigenlijke stof. Ons huwelijk is op 28 oktober.
Groetjes, Anita
|
|
Vie
|
27-7-2006 19:17:43
Hoi, ik trouw op 27 oktober 2006. In oktober 2006 ben ik toevallig de winkel binnengestapt (dus ik heb ook maar 1 winkel gedaan) en de winkeldame zei zelf dat ik niet té vroeg was hoor. Ik kon gerust wel nog wachten, maar zoals iemand hier reeds zei: de nieuwe collectie komt in oktober binnen. Uitendelijk is mijn kleed geen bestaand kleed geworden, maar iets wat ik helemaal zelf "gezegd heb" (beter kan ik het niet verwoorden). Dus moest het nog helemaal van 0 gemaakt worden, inclusief patronen enzo. DUs was ik zeker niet te vroeg. Hoe vroeger je gaat, hoe meer keuze in stoffen ze nog hebben in de naaiateliers. Groetjes, Silvie 27-10-2006
|
|
Vie
|
27-7-2006 19:17:44
Hoi, ik trouw op 27 oktober 2006. In oktober 2006 ben ik toevallig de winkel binnengestapt (dus ik heb ook maar 1 winkel gedaan) en de winkeldame zei zelf dat ik niet té vroeg was hoor. Ik kon gerust wel nog wachten, maar zoals iemand hier reeds zei: de nieuwe collectie komt in oktober binnen. Uitendelijk is mijn kleed geen bestaand kleed geworden, maar iets wat ik helemaal zelf "gezegd heb" (beter kan ik het niet verwoorden). Dus moest het nog helemaal van 0 gemaakt worden, inclusief patronen enzo. DUs was ik zeker niet te vroeg. Hoe vroeger je gaat, hoe meer keuze in stoffen ze nog hebben in de naaiateliers. Groetjes, Silvie 27-10-2006
|
|
Vie
|
27-7-2006 19:18:48
Ola, dat moest natuurlijk zijn "in oktober 2005 ben in de winkel binnengestapt"
|
|
Sissi
26-5-2007
|
27-7-2006 23:33:25
Hey,
Ik trouw volgend jaar in mei en was in juni een winkel binnen gegaan omdat ik een prachtig kleed in de etalage gezien had. Ik heb daar 6 kleedjes gepast en mijn droomkleedje gevonden. Het is al van de nieuwe collectie, maar ik kan nog ruilen tot oktober als de nieuwe collectie er volledig is. Veel winkels houden in die periode een opendeurdag (september-november). Je moet er toch wel rekening mee houden dat je kleed misschien moet besteld worden en dat dat toch wel enige maanden in beslag kan nemen. Ik geef wel toe dat ik er snel bij was, maar dat was eerder toevallig (ik wou enkel eens gaan kijken). Toch wil ik nog eens in andere winkels gaan kijken (ook al heb ik al een voorschot betaald)want het passen van trouwkledij doe je normaal gezien maar 1 keer hé en dat is toch wel een speciale ervaring.
Groetjes, Sissi
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|