TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-5-2013
|
17-1-2012 18:48:36
Hey,
Ik ben ook al kleedjes gaan passen bij koonings. (ook al is het maar voor volgend jaar) Super winkel, en een super bediening niet normaal. Allemaal enorm vriendelijk. En enkel 1 verkoopster die zich van dag 1 tot de grote dag met u bezighoud. Een echte aanrader hoor!! Geniet ervan.
|
|
Hanne
30-6-2012
|
17-1-2012 19:06:19
Ja zeker aanrader. De rit was 2 uur maar had het er zeker voor over. Ze weten snel wat uw smaak is en laten je helemaal op je gemak voelen op hunhollandse wijze. Had al snel de juiste jurk gevonden. En binnen enkele maanden eerste pas. Spannend! Verkoopster Mandy is super!
|
|
Tania
14-7-2012
|
17-1-2012 19:23:40
Vicky
Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings. Ik was super tevreden en inderdaad zoals Hanne zegt ze doen het op hun zeer joviale nederlandse manier en nemen echt veel tijd voor je.
08/02 ga ik terug voor mijn 1ste pas, spannend!
Veel succes!
Tania
|
|
Joke
25-5-2013
|
17-1-2012 19:44:14
Ik heb ook verkoopster mandy!! Enorm excentriek, maar geweldig!! Wat ik wel niet aanraad zijn hun modeshows , we zijn dit jaar geweest en moest je op basis van die modeshow u keuze moeten maken dan ga je noooooit nr koonings, echte hollandse kitch! Maar ja dat hoort erbij!!
|
|
Jontje
20-7-2012
|
17-1-2012 23:49:10
Ik heb ook mijn kleed bij Koonings gekocht, aangezien ze daar alle merken hadden die ik wou passen. Bediening was super, ik had ook Mandy als verkoopster, eerst dacht ik van oh nee, zo een speciale, maar eenmaal ze met u bezig is, is niks teveel, heb meer dan 10 kleedjes gepast. Ze zijn nog kleedjes uit het magazijn gaan halen voor mij, echt niks was teveel moeite.
Mijn vriend heeft op dezelfde dag zijn kostuum gekocht, eerst was er wat misverstand zodat hij eerst moest wachten tot ik mijn kleed had en dan zou Mandy met hem verder doen. Maar dan zouden we er meer dan 4uur gezeten hebben. En had nochtans 2 verkoopsters gevraagd bij boeking. Maar ze waren direct de bazin dan gaan halen en die heeft mijn vriend dan tegelijkertijd geholpen, terwijl ik mijn kleed aan het kiezen was.
Ze zijn zelfs komen kijken of we zeker bij elkaar zouden passen qua kledingkeuze.
Ik was eerst bij Le Chapeau geweest in Antwerpen en vond daar niks naar mijn zin, puur omdat ik mij er niet op mijn gemak voelde, ook al omdat ze uw kleed probeerde te achterhalen door uw karaktertrekken te vragen. En bij Koonings vroegen ze gewoon onmiddellijk wat ik mooi vond en gaven hun mening en ik was gewoon direct op mijn gemak daar.
Dus een aanrader!!!
|
|
sofie
21-4-2012
|
18-1-2012 7:18:54
Ik ben ook een Kooings-fan :-) Zij waren de enige winkel die mijn droomkleed wou bestellen zonder aankoopverplichting, en dat kleed is het dan ook geworden!
ik had een prachtige jurk op de website van La Sposa gezien, en dan ben ik beginnen rondbellen nr winkels; maar niemand had hem... Ze konden hem wel bestellen maar dan moest ik deze kopen...
enkel Koonings stelde voor deze jurk te bestellen zonder aankoopverplichting.
De verkoopsters zijn idd heeeeel vriendelijk!
Groetjes,
Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|