Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste keer gaan passen

17-1-2012 18:44:22
moet op 3 maart voor eerste keer trouwjurken gaan passen bij koonings heeft iemand hier al ervaring met deze bruidswinkel.

vicky
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1052

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik17-1-2012 18:48:36

Hey,

Ik ben ook al kleedjes gaan passen bij koonings. (ook al is het maar voor volgend jaar)
Super winkel, en een super bediening niet normaal.
Allemaal enorm vriendelijk.
En enkel 1 verkoopster die zich van dag 1 tot de grote dag met u bezighoud.
Een echte aanrader hoor!!
Geniet ervan.

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:06:19

Ja zeker aanrader. De rit was 2 uur maar had het er zeker voor over. Ze weten snel wat uw smaak is en laten je helemaal op je gemak voelen op hunhollandse wijze. Had al snel de juiste jurk gevonden. En binnen enkele maanden eerste pas. Spannend! Verkoopster Mandy is super!

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:23:40

Vicky

Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings. Ik was super tevreden en inderdaad zoals Hanne zegt ze doen het op hun zeer joviale nederlandse manier en nemen echt veel tijd voor je.

08/02 ga ik terug voor mijn 1ste pas, spannend!

Veel succes!

Tania

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik17-1-2012 19:44:14

Ik heb ook verkoopster mandy!!
Enorm excentriek, maar geweldig!!
Wat ik wel niet aanraad zijn hun modeshows , we zijn dit jaar geweest en moest je op basis van die modeshow u keuze moeten maken dan ga je noooooit nr koonings, echte hollandse kitch!
Maar ja dat hoort erbij!!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 23:49:10

Ik heb ook mijn kleed bij Koonings gekocht, aangezien ze daar alle merken hadden die ik wou passen.
Bediening was super, ik had ook Mandy als verkoopster, eerst dacht ik van oh nee, zo een speciale, maar eenmaal ze met u bezig is, is niks teveel, heb meer dan 10 kleedjes gepast.
Ze zijn nog kleedjes uit het magazijn gaan halen voor mij, echt niks was teveel moeite.

Mijn vriend heeft op dezelfde dag zijn kostuum gekocht, eerst was er wat misverstand zodat hij eerst moest wachten tot ik mijn kleed had en dan zou Mandy met hem verder doen. Maar dan zouden we er meer dan 4uur gezeten hebben. En had nochtans 2 verkoopsters gevraagd bij boeking. Maar ze waren direct de bazin dan gaan halen en die heeft mijn vriend dan tegelijkertijd geholpen, terwijl ik mijn kleed aan het kiezen was.

Ze zijn zelfs komen kijken of we zeker bij elkaar zouden passen qua kledingkeuze.

Ik was eerst bij Le Chapeau geweest in Antwerpen en vond daar niks naar mijn zin, puur omdat ik mij er niet op mijn gemak voelde, ook al omdat ze uw kleed probeerde te achterhalen door uw karaktertrekken te vragen.
En bij Koonings vroegen ze gewoon onmiddellijk wat ik mooi vond en gaven hun mening en ik was gewoon direct op mijn gemak daar.

Dus een aanrader!!!

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik18-1-2012 7:18:54

Ik ben ook een Kooings-fan :-)
Zij waren de enige winkel die mijn droomkleed wou bestellen zonder aankoopverplichting, en dat kleed is het dan ook geworden!

ik had een prachtige jurk op de website van La Sposa gezien, en dan ben ik beginnen rondbellen nr winkels; maar niemand had hem...
Ze konden hem wel bestellen maar dan moest ik deze kopen...

enkel Koonings stelde voor deze jurk te bestellen zonder aankoopverplichting.

De verkoopsters zijn idd heeeeel vriendelijk!

Groetjes,

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info