Terug naar overzicht
Jeeeeeeeejjjjj!!Goed dat je de schoentjes hebt besteld ;-)!!Geniet van de eerste pas é...spannend :-)!!!groetjes!
Super ! :-)6,5cm is idd ideaal om toch vlotjes mee rond te lopen, en sexy hoog te zijn. hihiLeuk leuk !
fijn voor jou, en dat is een leuke hoogte om de hele dag mooi vol te houden
Ah! Fijn om dat te horen :-) 6,5 is idd echt een goeie hoogte. Super dat het zo positief is uitgevallen! Groetjes Effie
Leuk dat je alles al hebt voor de 1e pas. Kan je direct alles in zijn geheel zien. Ik zou eigenlijk ook wel eens zo van die pumps willen dragen, maar met mijn 1.79m... en mijn ventje even groot, lijkt me dat geen goed idee en hou ik me beter bij ballerina's denk ik. Hopelijk vind ik iets dat me aanstaat...In ieder geval, veel plezier tijdens je 1e pas en geniet er van!Veronique
Hey SarahWelke modelletje heb je gekozen? Ik heb ook al enkele leuke schoentjes gezien bij Brandos, maar nog niet zo zeker over de hoogte.Laat maar iets weten!GroetjesEmilie
Ze zijn van het merk Ivory, het model Gloria ;)et ga toch nog wa inlope zijn ma ga mn teentjes me compeedjes beplakke denkk om zoveel mogelijk probleempjes te vermijde :D