Terug naar overzicht
Heyhey,Witgouden ringen met zowel een mat als een glanzend stuk hebben ze zeker, alsook ringen met briljanten. Een ring met een hartje heb ik daar wel spijtig genoeg niet gezien.Groetjes!Evelien
Als je die ringen graag ziet, vind je bij fede di oro zeker je ding!!Vond bij gewone juweliers ook mijn ding niet en daar direct!!
Als je in FDO interesse hebt zou ik deze foto gewoon meenemen en vragen of ze deze voor jou kunnen maken. (Ik denk dat dit zeker mogelijk is! want alle ringen worden op maat gemaakt dus er zijn veel opties mogelijk.)Veel succes!
Ik was vanmiddag in mijn lunchpauze ook even een juwelier binnengestapt... SLIK...Die die k mooi vond waren echt BUITEN budget... ben maar braafkes terug buiten gelopen. Pfffff stom!
Hey heyWij zijn vandaag eens gaan kijken voor trouwringen.Degene wat in jouw niks staan waren er ook maar heb niet naar die prijs gevraagd omdat wij graag bi-color ringen willen.De meeste ringen wat wij bekeken hebben waren van Breuning.We gaan nog op plaatsen kijken omdat we geen waauw gevoel hadden bij een bepaalde ring maar vonden wel 1 setje mooi en koste ons ongeveer 800 euro. Normaal meer maar ging 10 % vanaf.Zal de link hier even zetten.Hier is ons buget max 1000 euro. Liefst nog wat minder.http://breuning.de/niederlande/interface.htmlGroetjes.
Hoi! FDO heeft echt een grote collectie, ik was zelf ook aangenaam verrast :-) Ik zou ook idd je voorbeeld gewoon meenemen, ik ben ervan overtuigd dat ze hetzelfde of op zn minst iets gelijkaardigs kunnen maken voor je. Mijn vriend had ook niet direct zijn idee gevonden en dan is die man met hem beginnen babbelen en heeft hij aan de hand van onze aanwijzingen een ring kunnen uittekenen naar hoe mn vriend het in zn hoofd had. Dus voor ons was het een erg positieve ervaring! Veel succes!
pfoe k ben weer een beetje gerustgesteld. ik was echt gisteren aangeslagen van de prijs van deze ringen. ik vind ze vooral mooi omdat ze zo anders zijn maar toch niet TE anders maar 1800 euro is echt over budget.ik vroeg mij alleen af, hoe weet je dat een ring bij je staat als je hem laat onwerpen?
Hoi Sarah,Bij FDO zal je zeker iets gelijkaardigs vinden. Je kan die ringen (zelfde breedte, zelfde stijl) dan passen om te zien hoe het je staat en dan vragen om een paar veranderingen te maken. Zo heb je iets uniek!Veel liefs,Nathalie
FDO IS TOP!!! supervriendelijk, zeer mooie collectie en zeeeeer goede prijzen!en ze komen onze ringen in juli persoonlijk hier thuis brengen ! wat een sercive!groetjes
Zeker eens kijken op www.goedkopetrouwringen.nl Daar kan je zelf ook je ringen samenstellen en ze zijn super van prijs!
Sara, ik blader net door het boekje van aurodesign en zie daar ook zo een ring met hartje in staan. Prijs is niet vermeld, op de site vind ik hem ook niet. Misschien eens bij een verdeler in je buurt gaan horen?