Terug naar overzicht
Wij gaan zakjes snoep maken voor de kindjes. Mijn vriend is Malinees en we hebben elkaar leren kennen in Burundi, en ook nu wonen we nog steeds allebei in Afrika, dus om in die sfeer te blijven laat ik hier zakjes maken in pagne (die kleurrijke stoffen waar Afrikaanse vrouwen in gekleed gaan) en die gaan we dan vullen met hartensnoepjes en een lolly. Dat kost niet veel, en is toch kleurrijk en leuk voor de kindjes. Snoepjes scoren altijd, en het zakje kunnen ze later hergebruiken voor knikkers/juweeltjes/...
dag Elke,je kan misschien bellenblazers geven, we hebben er leuke, buisjes met een hartje of we kunnen de gewone bellenblazers personaliseren met jullie foto...ook de lollies doen het goed; we hebben er zelfs een speciaal dienblad voor...voor de ouders hebben we de zeepjes met foto, verpakt in een mooie geschenkdoos.je kan zelfs een memorybox laten maken met jullie foto op ...mocht je zelf een ideetje hebben, we helpen u graag verder!www.tutje-en-kiki.com groetjes
hey, wij hebben zakjes met van die harte snoepjes gegeven en aan mijn vader de enige die nog leeft een sierkaars met onze namen en datum er op!!!groetjes