Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindjes kerk en geschenk ouders

17-1-2012 21:39:43
Hey,
Op 19 mei 2012 is het bij ons zover en we hebben nog wat werk voor de boeg!
We weten vooral niet wat te geven aan de kindjes die er staan als we de kerk buitenkomen en bloemen afgeven.
Ook niet wat we aan onze ouders geven.
Iemand ideetjes?

Elke
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1134

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik17-1-2012 22:35:39

Wij gaan zakjes snoep maken voor de kindjes. Mijn vriend is Malinees en we hebben elkaar leren kennen in Burundi, en ook nu wonen we nog steeds allebei in Afrika, dus om in die sfeer te blijven laat ik hier zakjes maken in pagne (die kleurrijke stoffen waar Afrikaanse vrouwen in gekleed gaan) en die gaan we dan vullen met hartensnoepjes en een lolly. Dat kost niet veel, en is toch kleurrijk en leuk voor de kindjes. Snoepjes scoren altijd, en het zakje kunnen ze later hergebruiken voor knikkers/juweeltjes/...

steven

Meld misbruik18-1-2012 7:23:15

dag Elke,

je kan misschien bellenblazers geven, we hebben er leuke, buisjes met een hartje of we kunnen de gewone bellenblazers personaliseren met jullie foto...
ook de lollies doen het goed; we hebben er zelfs een speciaal dienblad voor...

voor de ouders hebben we de zeepjes met foto, verpakt in een mooie geschenkdoos.
je kan zelfs een memorybox laten maken met jullie foto op ...
mocht je zelf een ideetje hebben, we helpen u graag verder!

www.tutje-en-kiki.com

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-1-2012 11:13:07

hey, wij hebben zakjes met van die harte snoepjes gegeven en aan mijn vader de enige die nog leeft een sierkaars met onze namen en datum er op!!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...