Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer een paar dingen afgevinkt !

18-1-2012 8:53:58
Hoi Bruidjes!

Vorig weekend zijn we onze potjes voor de bedankjes gaan kopen en ook de sticker die erop moet komen, heb ik afgewerkt en is bij de drukker! dus deze kan ik er binnekort ook allemaal am opplakken. Nu nog een paar maanden wachten om ze te vullen natuurlijk! ;-)

Voor de tafelindeling hebben we verschillende data genomen waarop iets speciaals gebeurd is. De bordjes met tafelnummers heb ik een aantal weken geleden ontworpen en mijn verloofde heeft super leuke tekstjes gemaakt over die data die dan achteraan op de tafelnummers komen. Zo hopen we dat de gasten (na het eten) ook aan de andere tafels gaan kijken en zo kunnen ze dan 'ons verhaal' lezen.

Ik ben ook op zoek gegaan naar schoenen! Ik wou echt GEEN typische bruidsschoenen want die zou ik toch noooit meer dragen. dus ik wou een felle kleur van schoenen zodat ik de schoenen na de trouw nog veel kan dragen. Maar de verkoopster dacht daar anders over. Ik vond dan helemaal niets naar mijn zin in een kleur, dus heb ik maar toegestemd om tóch een paar typische trouwschoenen aan te doen. En uiteindelijk heb ik echt een super leuk modelletje gevonden dat ik best nog wel kan dragen in de zomer. En zo'n schoenen passen altijd perfect bij je kleed van kleur, dus eigenlijk is het helemaal niet zo erg.. hihi :-)

Mijn ventje zijn kostuum hebben we 2 maanden geleden al gekocht. Dit moest echter nog een beetje ingenomen worden en hij moest ook nog schoenen en een riem hebben. Deze hebben we een paar weken geleden gevonden en nu zijn we afgelopen zondag naar de winkel gereden en heeft hij alles tesamen aangehad. Ik vond het GE-WEL-DIG! hij was echt af! Ik hoop dat ik even mooi ben in mijn kleed als hij in zijn kostuum! ;-) Nu is het nog wachten tot mei om het kostuum een laatste keer te passen en mee naar huis te nemen. :-)

zo komt onze dag stilletjes aan dichterbij..

x. Pascale

pascale
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 528

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik20-1-2012 1:15:42

Leuk hé. Ik ben ook weer in gang geschoten en heb ook een paar extra vinkjes gezet. Ben vandaag kaarsen gaan bestellen en vorige week hebben we kleedje voor ons bruidsmeisje gevonden bij Mexx. De jongens zijn ook al gekleed. Mijn uitnodigingen zijn ook al binnen. Het gaat vooruit. Succes nog. Grtz. Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...