Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskinderen

18-1-2012 9:08:54
Hallo iedereen,

Onze trouw komt stilletjes aan dichterbij, en het wordt dus tijd om na te denken over de kledij voor onze bruidskindjes!

We hebben er 2, mijn nichtje (4 jaar) en mijn neefje (2,5 jaar). Voor haar zouden we een kleedje laten maken door een bevriende naaister, voor hem zijn we nog op zoek. Wie heeft er goede tips voor een winkel voor “trouwkleren” voor hem? Liefst wel een echte winkel en niet online, aangezien ik hem toch liever alles eens laat passen.

Bedankt!

Els

Els
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1232

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 9:16:22

Hey hey
Van waar ben jij? Ikzelf ben dus ook al eens gaan kijken voor mijn (bruids)kindjes. Met de trouw zijn ze bijna 2 en bijna 4. 2 jongens en zullen dan maat 80 en 98 moeten hebben. Ik had eens gekeken bij communiecollectie maar dat begint pas vanaf maat 116 :S
Morgen gaan we eens kijken bij Taratata in Maasmechelen. Ik wou wel iets wat niet te sportief is. én niet met wit want mijn kleed is ivoor. Als ik een goede naaister wist liet ik het ook maken want ik wéét wat ik wil maar vind het niet :S

Groetjes en véél succes.

Els
26-5-2012
 Meld misbruik18-1-2012 9:31:09

Ik woon in Brussel en de kindjes in de buurt van Leuven. Ik hoop dus iets in de buurt te vinden :-)

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik18-1-2012 11:17:49

Hi Els,

bij Dod (op de Louizalaan) hebben ze ook kostuumpjes voor kleine jongens. Misschien kan je daar eens gaan zien? Normaalgezien komt binnenkort ook de communiekleding binnen, dan zijn er ook altijd leuke dingen bij. Ik ga er zelf alleszins ook gaan kijken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...