Terug naar overzicht
We hebben er 2, mijn nichtje (4 jaar) en mijn neefje (2,5 jaar). Voor haar zouden we een kleedje laten maken door een bevriende naaister, voor hem zijn we nog op zoek. Wie heeft er goede tips voor een winkel voor “trouwkleren” voor hem? Liefst wel een echte winkel en niet online, aangezien ik hem toch liever alles eens laat passen.
Bedankt!
Els
Hey heyVan waar ben jij? Ikzelf ben dus ook al eens gaan kijken voor mijn (bruids)kindjes. Met de trouw zijn ze bijna 2 en bijna 4. 2 jongens en zullen dan maat 80 en 98 moeten hebben. Ik had eens gekeken bij communiecollectie maar dat begint pas vanaf maat 116 :S Morgen gaan we eens kijken bij Taratata in Maasmechelen. Ik wou wel iets wat niet te sportief is. én niet met wit want mijn kleed is ivoor. Als ik een goede naaister wist liet ik het ook maken want ik wéét wat ik wil maar vind het niet :SGroetjes en véél succes.
Ik woon in Brussel en de kindjes in de buurt van Leuven. Ik hoop dus iets in de buurt te vinden :-)
Hi Els,bij Dod (op de Louizalaan) hebben ze ook kostuumpjes voor kleine jongens. Misschien kan je daar eens gaan zien? Normaalgezien komt binnenkort ook de communiekleding binnen, dan zijn er ook altijd leuke dingen bij. Ik ga er zelf alleszins ook gaan kijken :-)