Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum voor bruidegom en zoontje

18-1-2012 10:44:16
Beste bruidjes, mijn vriend zou het fantastisch vinden mocht ons zoontje ongeveer hetzelfde maatpakje als hem dragen. Helaas heb ik al een aantal winkels gecontacteerd en hebben ze voor kleine kindjes (zoontje is dan 3 jaar) geen pakjes.
Heeft er iemand enige ideëen??
Alvast bedankt en succes met de voorbereidingen!

winnie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1325

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik18-1-2012 12:35:40

Bruidsmode Steven in Torhout heeft normaal wel kleine pakjes. Ook Tati in Rijsel, maar deze zijn minder van kwaliteit.

Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik18-1-2012 13:08:46

Ik heb een bruidsmeisjesjurk (2jaar) en een 5delig kostuum (1jaar) besteld via internet bij suitsyouwell.
Een week later lag et al thuis, super service en goeie kwaliteit.Ik was voor beide net geen 100 euro kwijt.

melissa
11-5-2012
 Meld misbruik18-1-2012 13:35:03

Enkele sites waar ik mooie kostuumpjes heb op gezien voor niet veel geld zijn:
- www.combru.com
-www.mode4kidz.nl
-www.humpiedumpy.be

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:34:00

Dank je wel dames! Ik denk inderdaad dat het beter is dan mijn ventje eerst zijn kostuum gaat kiezen en dat wij daarna een kostuumpje bestellen voor ons zoontje via het internet.
Iets wat erop gelijkt of misschien wel juist iets heel opvallend?!
Dank je wel voor de info!

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik18-1-2012 16:43:35

Dag Winnie,

bij Labaere in zottegem kan je al pakjes huren vanaf 2 jaar.
het kost 60 euro, wij gaan dit ook doen voor onze 2 zoontjes.
we vinden dit super schattig.
je kan altijd eens kijken op de website.
groetjes veronique

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik18-1-2012 18:29:10

ik heb ook via suityouwell een minikostuumeke voor ons zoontje besteld (beige)
en service was super, 2 dagen later had ik eht al...
kravatje heb ik er ook besteld
alles samen voor nog geen 35 euro, daar kan je toch niet voor sukkelen he...

groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 19:40:06

Hey hey.
Ik heb eens gekeken op Humpiedump.nl en staan ook wel echt mooi dingen bij. Iemand hier ervaring mee? Kan je daar alleen maar via telefoon bestellen?

Groetjes.

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik19-1-2012 8:26:53

Bedankt allemaal voor de reacties!
@ Veronique: wij vinden het ook super-schattig, zo van die minipakjes! :-) ben echt eens benieuwd!
@ de overige bruidjes: we gaan eens een kijkje nemen op de websites en gaan dan waarschijnlijk een bestelling plaatsen. Aangezien de levertermijn heel stipt is, hebben we nog tijd om iets uit te zoeken en kan mijn ventje eerst op zijn gemak voor een kostuum gaan zien! :-) Spannend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info