Terug naar overzicht
Bruidsmode Steven in Torhout heeft normaal wel kleine pakjes. Ook Tati in Rijsel, maar deze zijn minder van kwaliteit.
Ik heb een bruidsmeisjesjurk (2jaar) en een 5delig kostuum (1jaar) besteld via internet bij suitsyouwell.Een week later lag et al thuis, super service en goeie kwaliteit.Ik was voor beide net geen 100 euro kwijt.
Enkele sites waar ik mooie kostuumpjes heb op gezien voor niet veel geld zijn:- www.combru.com -www.mode4kidz.nl -www.humpiedumpy.be
Dank je wel dames! Ik denk inderdaad dat het beter is dan mijn ventje eerst zijn kostuum gaat kiezen en dat wij daarna een kostuumpje bestellen voor ons zoontje via het internet.Iets wat erop gelijkt of misschien wel juist iets heel opvallend?! Dank je wel voor de info!
Dag Winnie,bij Labaere in zottegem kan je al pakjes huren vanaf 2 jaar.het kost 60 euro, wij gaan dit ook doen voor onze 2 zoontjes.we vinden dit super schattig.je kan altijd eens kijken op de website.groetjes veronique
ik heb ook via suityouwell een minikostuumeke voor ons zoontje besteld (beige)en service was super, 2 dagen later had ik eht al... kravatje heb ik er ook besteldalles samen voor nog geen 35 euro, daar kan je toch niet voor sukkelen he...groetjes
Hey hey.Ik heb eens gekeken op Humpiedump.nl en staan ook wel echt mooi dingen bij. Iemand hier ervaring mee? Kan je daar alleen maar via telefoon bestellen?Groetjes.
Bedankt allemaal voor de reacties! @ Veronique: wij vinden het ook super-schattig, zo van die minipakjes! :-) ben echt eens benieuwd!@ de overige bruidjes: we gaan eens een kijkje nemen op de websites en gaan dan waarschijnlijk een bestelling plaatsen. Aangezien de levertermijn heel stipt is, hebben we nog tijd om iets uit te zoeken en kan mijn ventje eerst op zijn gemak voor een kostuum gaan zien! :-) Spannend!