Terug naar overzicht
Ik vind dat zelf ook mooi, maar onze verantwoordelijke voor de zaal zei ons dat je dan wel moet oppassen dat ze de mensen niet hinderen, want als de kandelaars te hoog komen, dan gaan mensen deze in hun oogveld hebben staan en gaan ze de mensen aan de overkant van de tafel niet goed rechtstreeks kunnen aankijken. Veel succes! Sophie
Ik vind dat zelf ook mooi, maar onze verantwoordelijke voor de zaal zei ons dat je dan wel moet oppassen dat ze de mensen niet hinderen, want als de kandelaars te hoog komen, dan gaan mensen deze in hun oogveld hebben staan en gaan ze de mensen aan de overkant van de tafel niet goed rechtstreeks kunnen aankijken.
Veel succes!
Sophie
Hallo, In eerste instantie wouden wij ook ronde tafels met kandelaars in het midden, maar zoals Sophie zegt moet je inderdaad oppassen voor de hinder. Het is niet aangenaam als je de hele tijd tegen een kandelaar opkijkt. De prijzen om deze kandelaars te huren (of kopen) vond ik persoonlijk ook veel te duur voor iets waar je eigenlijk weinig aan het.Wij hebben uiteindelijk rechte tafels genomen en met lage decoratie gewerkt die doorliep over de gehele tafel. Moest je interesse hebben wil ik wel een fotootje doorsturen, maar het is niet wat je eigenlijk vroeg....Kan je niets vinden als je wat google'd? Of je kan misschien eens naar voorbeelden vragen waar je de kandelaars uiteindelijk zou halen....GroetjesAnnelies
Hey bedankt voor jullie reacties! Onze zaal heeft er ter beschikking dus ik zou ze zelf niet moeten huren, maar het zou me inderdaad ook storen als je de mensen voor je niet ziet!Je mag jouw tafels gerust eens doorsturen :-)
HoiOnze zaal heeft ook zulke kandelaars ter beschikking. Wij gaan ze op tafel laten zetten, ze zijn hoog genoeg zodat de mensen er makkelijk onderdoor kunnen kijken. Kijk ook even op de website van onze zaal (de hezehoef in Olen), daar staan meteen op de homepage een paar foto's van hoe het eruit ziet. Als ik eraan denk zal ik na de trouw (binnen 37 dagen, spannend!) wat foto's doorsturen van onze tafels.http://www.dehezehoef.be/ We hebben ook ooit een trouw meegmaakt in het kasteel van Nieuwland in Aarschot. Dat waren ronde en ovalen tafels van 8 tot 13 man, en daar stonden ook zulke kandelaars. Deze stoorden helemaal niet tijdens de gesprekken aan tafel, en het oog ook bijzonder stijlvol vind ik. Op de website van deze feestzaal staan ook wat foto's.http://www.kasteelvannieuwland.be/particulier/nl/index....
Hellow beste bruidjes,Bedankt voor jullie leuke reacties! Het lijkt me inderdaad heel sfeervol, zou je bij kleine tafels er dan ook nog iets van bloemetjes bijzetten of enkel de kandelaar? Bednakt voor de foto's. Ik wacht op meer ideetjes!