Terug naar overzicht
Bij 't Bruidsparadijs in Merksem hebben ze zo wel vanalles denk ik...
wij gaan voor vedett en chocoladevedett kan je via www.vedett.be bestellen met een eigen foto erop, per bak welliswaar.Chocolade gaan we bij colruyt of makro kopen, en dan zelf een wikkel maken hiervoor.maar je vindt wel veel sites waar je zoiets kan laten maken maar weet niet wat de ervaring hiermee is.Bij de trouw van mijn neef waren er kleine zelf-gevulde flesjes jenever & likeur en zo met een dopje op en lintje aan waarhaan een kaartje met hun namen hing.
(via http://www.tutje-en-kiki.com kan je dat ook misschien wel bestellen...)
hey,Vriendin van mij had kleine flesjes cava in de markro gekocht en er een nieuwe tekst op geplakt.Groetjes
http://www.bedankjes.nl/trouwen Hier staan wel wat leuke bedankjes maar weet niet of er ook kleine champagne flesjes bij staan groetjes
Bedank!Nu kan ik al een beetje beginnen zoeken ! Als er nog ideetjes moesten zijn, altijd welkom!
Beste ,Wij hadden m&m's besteld via de website my m&m's , je kan de kleuren zelf kiezen en u namen en de datum of andere tekst er laten opdrukken , in van die doorschijnenede plastic bolletjes verpakt en heb er zeer veel positieve reacties op gekregen , de bollen kan u kopen bij www.stockaerts.be mvgTimmy
Hey,Wij gaan ook voor de Vedett flesjes voor de mannen en de vrouwen krijgen een kriek lindemans waar we zelf een ander etiket opkleven dat men nicht gaat maken.Groetjes Anneken
Dit lijkt me echt wel tof ... Is dit dan gewoon via: "personalise your bottle" ? Groetjes
jeps, en dan kan je je foto insturen en de bak wel degelijk bestellen en je afhaalpunt kiezen. Wij gaan er wel nog even mee wachten, hij zou iets duurder zijn dan een gewone bak Vedett, maar niet noemenswaardig veel meer...
www.drank-bedankjes.be is dan misschien wat je zoekt.Groetjes Davywww.allegebeure.be
Halloooo :)Wij geven potjes advocaat aan de mensen :)wij hebben ze in kleine voorraadpotjes gedaan zoals met doopsuiker.De gedachter erachter is: als we de 'advocaat' weggeven hebben we hem hopelijk nooit nodig ;)groetjes!Ulrike
Mijn dochter had ook drankjes van www.drank-bedankjes.be Ze hebben hier erg leuke reacties op gekregen.
Wij zouden graag kiezen voor de flesjes van Vedett. Heb een foto geüpload maar kan nergens bakken bestellen. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit wel kan? Groet
* vedett.be* geboortedatum ingeven* BE of NL kiezen (ik ben van BE)* links onder: 'personalise your bottle'* vd 2 opties kies je de onderste: 'order a personalized crate'* rechtse optie: upload your photo online* next* kies de smaak (de rode is de gewone)* next* klik op jpg upload* kies de foto en enter* wacht tot alles opgeladen is* pas je foto aan (grootte, plaats en contrast)* next* gegevens ingeven en kiezen waar je je bak wil ophalen* nexten verder ben ik zelf nog niet gegaan
Ongelooflijk bedankt, Emy!!!