Terug naar overzicht
Hello Kelly,Ik heb een winkel gevonden in het Brusselse, dicht aan het Noordstation, in de Adolphe Maxlaan, geen charmante buurt van Brussel, maarrr ze hebben wel Menbur!Ik heb er een paar gezien en ben op slag verliefd, enig twijfelpunt: tis geen wit.Ik zou graag voor een accentkleur gaan, maar mijn mama en getuige doen me twijfelen.
Dag Tiziana, Bedankt voor je reactie. Ik heb vorig weekend pumps van sposa gekocht bij de E&R. Deze zijn wel echt wit en dat is de kleur die ik zoek. Daarom twijfelde ik om via het internet te bestellen. Welke kleur heb je in gedachten? Misschien kan je 2 paar schoenen kopen ;-) een paar trouwschoenen en een paar gekleurde die je achteraf nog makkelijk kan afdragen. :-))) Groetjes en veel succes! Ik volg het op :-)
Hmm, ja tis zo tussen het oud roze en champagne.als je me uw emailadres bezorgt kan u ik u foto's sturen van de schoenen waartussen ik twijfel!2 paar schoenen is niet echt de optie ( € 500 samen, is ietsje te veel van het goede voor mij, haha)Jij hebt witte genomen. Ik ben vorige week nog bij E&R geweest, maar zag men ideaal schoentje er niet tussen, spijtig! Geen menburs dus?Ik word er gek van! weet niet wat te kiezen, kleur of geen kleur?
Haha, vrouwen en schoenen hé! Dit is mijn e-mail : kellyvanroy@hotmail.comIk ben benieuwd. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik ze nu al zou kopen of niet (bij E&R) Maar uiteindelijk dan toch maar gekocht. Ik dacht: dat is weer iets om van het lijstje af te vinken. Het is niet gemakkelijk. En vaak veel geld voor 1 dag. Ik heb een jurk waarbij je de schoenen ook echt ziet, dus het moet goed zijn hé. Je hebt gelukkig nog wel een beetje tijd. GroetjesKelly