Terug naar overzicht
Goeie raad, hou schoonouders en ouders zoveel mogelijk buiten de organisatie van jullie huwelijk... Anders ga je voor de resterende tijd bezig zijn compromissen te zoeken en dan ga je alleen maar meer gefrustreerd zijn naar't einde toe...
Naar Veerle toe: mijn ouders én schoonouders helpen ons met alles!Dus niet in alle gevallen hoef je ze buiten de organisatie te houden :)Hanne: Spijtig voor jou dat ze zo reageren. Heb je hier met je vriend al over gesproken ?Misschien is het beter dat jullie alles zelf uitwerken van ideetjes, en nadien hun inlichten van zo en zo wordt het/moet er gebeuren. Zeg hen dat jullie alles kiezen, maar dat jullie wel rekening houden met hun mening voor bepaalde dingens (zoals de kostuums), dan zijn ze misschien ook tevreden :)succes ermee!En kopje niet laten hangen door de schoonouders he! ;-)
ja das waar maar ze betalen wel groot deel, dus moet ik me nu en dan wel eens laten doen denk ik dan... Ja ik zeg dat soms aan mijn vriend mo is ook iemand die voor de vrede gaat en trekt hem daar niet veel van aan. Maar kga blijven zagen ze, ... ook al kom ik dan over als een bridezilla :-)Mijn zus en mama doen dan wel weer hun best om overal in mee te denken alhoewel het hen soms ook te veel wordt :-) Maar ja, aan vriendinnen mag je geen raad vragen want die mogen niets weten en mijn vriend, ... die vertrouwt erop dat ik alles goed doe :-)
Hanne, wat je vriend betreft, daar zit ik mee in dezelfde situatie! :-)Hij doet niets voor den trouw want 'gij doet da graag en ik vertrouw op uwe smaak'.Soms word ik daar onozel van maarja, dan is alles toch naar mijn zin dus ik content :pMijn ouders betalen het grootste deel dus die worden in alles betrokken.Mijn schoonouders weten alles wat er gepland wordt en worden betrokken bij afspraken die gemaakt worden met de zaal, traiteur enz maar voor de rest zwijgen die, dus das wel handig.Hopelijk draaien die van u ook nog bij! :-)
Heyhey,Hier betalen de schoonouders en ouders ook het grootste deel van ons huwelijk maar willen ze dan ook hun zegje met als gevolg dat ik ondertussen al 2x uitgevlogen ben tegen de schoonfamilie en 4x tegen mijn eigen familie (voor de schoonfamilie hou ik me natuurlijk zoveel mogelijk in maar soms *****) :-). Ben wel al sinds oktober 2010 aan het plannen dus ik vind dat dit eigenlijk best wel meevalt (a) maar een bridezilla ben ik allesinds :-p.Goh ja, als onze dag maar perfect is ;-).Tip: je moet natuurlijk nog zien overeen te komen maar doe vooral wat JIJ (en je ventje :-)) wil want anders ga je het je later beklagen!Groetjes!Evelien
wij betrekken niemand bij onze trouw, we regelen alles zelf,hebben dit zo beslist omdat we al vaak hadden gehoord dat het een hoop miserie is als je al die meningen bij elkaar moet nemen dus kozen we de makkelijke weg :p
wij hebben ook alles zelf geregeld van het kleinste detail tot het grootste, wij hebben pas achteraf gezegd waar het doorging enz toen dat al geregeld was , wij betalen dan ook alles tot op de laatste eurocent zelf dus vinden wij niet dat ze recht hebben om iets te zeggen ook al doen ze dat wel hoor tis onvermijdelijk dat iedereen ongevraagd zn mening geeft maar wij doen onze zin,tis tenslotte onze trouw, zij hebben die van hen al gehad hun kans is voorbij vind ik, mijn man kijkt er naar uit dat het achter de rug is zodat er niemand meer over kan zagen groetjes