Terug naar overzicht
Hey Tim,wij hadden ook dé perfecte locatie gevonden!Een soort villa, met zwembadje erin (met mooie sfeerverlichting in't water), waar we dan rond konden eten. Een super prachtige tuin voor familie foto's.En ja... iedereen kon wel zitten/staan, maar plek waar de dansvloer voorzien was,was zo klein! Dat viel effe tegen :(Dus wij hebben een andere zaal gekozen, maar zijn er achteraf gezien wel blij om!Dus hopelijk vinden jullie ook nog een leuke zaal, waar wél al jullie genodigden samen kunnen zitten hé.Veel succes!
9 september kan het evengoed nog bakken zijn, daar kan je echt niet van uit gaan :) mijn broer is getrouwd op 22 september 2007 en wij hebben hele dag buiten gezeten/gelopen in suitekledij zonder jasjes en dergelijke en geen kou gehad ! Ook dit jaar heb ik op 1 oktober nog in bikini in de tuin gezeten.. dus je weet nooit wat je hier mag verwachten :)
Heyhey,Wij hadden ook de perfecte locatie gevonden maar die was eveneens wat klein. Geschikt voor 80 à 90 personen max en wij zijn met 100 à 110. We konden er wel nog net buiten de zaal zetten maar wij vonden ook dat die mensen er dan precies niet bijhoorden bij ons feest en dat vonden we niet leuk.We zijn dan blijven rondkijken en hebben dan een andere locatie gekozen die we echt ook super vinden. Het comfort en plezier van onze gasten was voor ons te belangrijk :-).Groetjes!Evelien
En over welke eventuele locatie heb je het dan Tim?Misschien kan ik u helpen denken over iets 'gelijkaardigs' in de buurt? :-)grtjs,A.