Terug naar overzicht
Ben ook vollop aan het zoeken :-).Is echt niet makkelijk hé.Groetjes en nog veel succes!Evelien
Ik ben ook nog op zoek...
Voor in de kerk misschien: Perfect day?Wij trouwen niet in de kerk... das een zorg minder
Wij hadden this is the moment van Rene Froger voor de kapel.Gerard Joling met Vanavond gaat het gebeuren voor de intrede in de zaal.Ook the weddingsong, the love of my life, van Darla Day is een heel mooie song (you tube)
Ik word ook naar voor gebracht door mijn papa en hier wordt op saxefoon 'you raise me up' gespeeld. Ook heel mooi. Of gewoon het liedje dan heb je ook de tekst.Groetjes.
Ik heb vandaag beslist om wss met mijn vader binnen te komen op the landler van the sound of music. Ben nogal zot van die film :-)
Hey!mijn papa brengt me binnen op het liedje ' dochters ' van Marco Borsato.. Heel mooi en al veel traantjes bij gelaten:). op het einde gaat het ook van ' vandaag is je grote dag..' en ' nu je hard voor goed van een ander is.. ' 's avonds komen we samen met de ouders en broers/zussen binnen op het liedje 'forever on the dancefloor' van Chris Brown. Dit was al een liedje wat we leuk vonden en achteraf op youtube gezien dat je hier heel leuke dingen op kan doen! Je kijkt maar eens :) Succes!
Wij zijn de kerk binnen gegaan op Here comes the sn van The Beatles. De zaal zijn we binnen gekomen op Tonights the kind of night van Noah and the Whale. Groetjes
intrede zal ws (want ben al 20 keer veranderd) het lied van sissi zijn binnenkomst zaal beautiful day u2mijn vorige keuzes intrede waren zij van marco , worship clouseau , kissing you desiree , first time ever i saw your face leona lewis , you'll be in my heart phill colins , butterfly kisses bob dylan , i loved her first
Wij zullen voor intrede zaal "celebrate" van fiocco nemen (lekker 90-ies )
Hoi! Wij nemen ook hetzelfde liedje als Rebecca.Wel de versie met Kosmonova. :-) Ook altijd leuk : een liedje van Gigi D'Agostino ofzo?X
Ik vind voor intrede in de kerk "Dochters" van Marco Borsato ook zeer mooi en passend, maar het is niet echt onze stijl, dus denk ik dat het beter is dat we dat niet nemen. Voor onze intrede in de zaal nemen we - als het van mij afhangt - "Just like heaven" van The Cure.