Terug naar overzicht
Dag Inge,kan het goed aannemen dat het stevig begint te kriebelen! Geniet gewoon van je dag en maak hem gewoonweg stralend!!Wij trouwen over 4 weken en het begint toch ook stillekes te korten...wij moeten de bloemen nog in orde maken, verder is alles klaar voor "de strijd" ;-)In ieder geval, wensen we je een mooie dag toe.Evy
Hallo Inge - nog 15 dagen te gaan ... begrijp je volkomen! Vooral van genieten op de dag zelf!
Hallo,wij trouwen ook op 05/08/2006 en bij ons beginnen de zenuwen ook serieus op te steken. Alles is bij ons ook in orde enkel nog een paar details. Vandaag gaan we de muziek testen in de kerk en wordt de laatste hand gelegd aan de misboekjes. groetjes.
HeyGeniet nog van deze spannende momente! Op jullie trouwdag heb ik trouwens mijn vrijgezellen...GroetjesVicky09.09.06
hey,wij trouwen in de gemeente op 5/8/06 en zijn ongeveer met alles klaar. Mss nog hier en daar hele kleine dingen en de stress valt goed mee :) gelukkig maar...veel geluk nog !Lies
Hey Inge!Wij trouwen ook de 5de.. Jammer dat we nooit vaker hebben kunnen mailen. Heb je één keertje gemaild, maar heb nooit antwoord gekregen. Ben zelf vreselijk zenuwachtig. 't grootste deel is in orde, maar er moet toch nog veel gebeuren, waaronder bedankjes voor ouders en getuigen. Geraken er niet uit. En vanavond heb ik m'n vrijgezellenfeestje.. Heb er vreselijk veel zin in, maar ben ook best zenuwachtig!Wendy05/08/06
dag inge,Ook wij trouwen op 5 augustus! de zenuwen beginnen nu wel echt te komen.. maar alles is al min of meer klaar, dus we gaan proberen deze week nog wat te ontstressen..Waar trouwen jullie? Wij in de gemeente Boortmeerbeek!Groetjes,Vanessa