Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gekozen!!

19-1-2012 8:40:45
Beste Bruidjes, mijn ventje en ik hebben onze trouwringen gekozen! Het worden unieke creaties ontworpen door Kathleen Delaplace uit Oud-Turnhout. Een super-aanrader! Kathleen is een vlotte, toffe vrouw waar je je direct op je gemak voelt.
Je kan kiezen uit een aantal voorbeeld-ringen en van hieruit verder werken om je eigen droomring te maken. Wij hebben gekozen voor een witgouden ring voor de bruid (deze laten we in zijn naturel kleur, nl champagnekleur) en een zilveren ring voor de bruidegom (krijgen wel dezelfde tekeningen). Ook wordt mijn witgouden verlovingsring hermaakt zodat hij dezelfde champagnekleur krijgt als de trouwring. Echt, niets is deze dame teveel.
Ben echt blij dat we haar leren kennen hebben. Dus, voor de bruidjes en bruidegommen die echt unieke, speciaal voor hen gemaakte, trouwingen wensen, is deze dame echt fantastisch! Ben al stilletjes aan het wegdromen om met onze ringen te pronken! :-)

winnie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1050

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik19-1-2012 9:59:02

amai die heeft prachtige ringen! (beetje vergelijkbaar met Wim Meeussen) Alleen is Oud-Turnhout nogal ver om naartoe te rijden...
Mag ik vragen hoeveel jullie ongeveer betaald hebben?

Grtjs

Emy (emy.lamon@telenet.be)

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik19-1-2012 11:43:55

@ Emy: berichtje verstuurd hoor!

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 19:43:04

hey, kan je de gegevens van haar anders eens doorgeven? we zijn ook van die kanten en kunnen we ook eens gaan zien. Zijn de kosten minder dan bij de juwelier? Bedankt!
Gitte
gittelauwen@skynet.be

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 15:47:01

Ik zou ook graag de gegevens hebben aub.

Wat is de prijs ongeveer?
Kan je er ook gewone effe wit-gouden ringen kopen met voor mij een steentje (s) erin?
hilde_schelles@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...