Terug naar overzicht
Hey,Mijn nicht is getrouwd in Hof ter Velden en het was zeer erg inorde, wel weet ik nog dat we toen met 175 personen waren en dit net iets teveel was in deze feestzaal...Maar was zeer erg verzorgt, en is ook zeer goed van prijs ten aanzien van sommige andere zalen...wijzelf hebben deze niet genomen omdat mijn nicht er reeds getrouwd is.Veel groetjes Ellen
Wij hebben onze trouwfeest vastgelegd in Hof Ter velden... Zijn er vroeger al heel vaak gaan brunchen en was steeds in orde. Collega heeft bij hun traiteurdienst maaltijd besteld voor Kerstmis en zei dat ze nog maar zelden zo goed eten gekregen heeft.Zelf hebben wij voor ons huwelijk alle zalen afgehuurd. Was wel 700 €, maar zo kan je in 1 zaal de receptie doen en de andere twee zalen houden voor je huwelijksfeest. Aangezien we zelf met ongeveer 200 pers. gaan zijn, is dit geen overbodige luxe om een beetje plaats te hebben.
Ik ben 5 jaar geleden naar een trouwfeest geweest in 't oud gemeentehuis in Wichelen.Was zeker en vast in orde. We zijn er zelf ook gaan kijken,maar we vonden het terras wat klein...Groetjes Anneken
Hey, wij hebben ook de feest vastgelegd in Hof Ter Velden en ook alle drie de zalen gehuurd. Heb tot nu toe ook enkel positief nieuws daarover :)Salons 'toud gemeentehuis zijn wij ook langsgeweest, ik vond het terras en de tuin net wel héél mooi, maar de zaal zelf mijn ding niet :)Ook nog in de buurt is Scheldehof in schoonaarde en Hof Ter Meyghem in Oudegem.