Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs Gent

19-1-2012 13:07:51
Dit weekend is het trouwbeurs in Flanders Expo. Heeft iemand hier ervaringen mee, loont het de moeite om te gaan?
Het meeste hebben we eigenlijk al...

Groetjes
Wendy

wendy
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1274

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik19-1-2012 20:05:15

Heb je al eens een trouwbeurs gedaan? Vorig jaar waren we naar Brugge geweest en daarna naar Gent en dat was een echte tegenvaller. Niet veel standjes en allemaal fotografen en juweliers. Kan zijn dat het dit jaar beter is, maar dat valt niet te voorspellen :-)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik19-1-2012 20:32:24

Wij gaan ook naar de beurs in Gent... We hebben ook al veel geregeld, maar nog niet alles...

Zo gaan wij dit jaar om nog ideetjes op te doen voor bedankjes en trouwringen...
Onze fotografe staat daar ook, dus kunnen we eens een babbelke gaan doen met haar ;)

Groetjes....

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik20-1-2012 11:34:33

Wij gaan ook. Vooral om ideeën op te doen voor de jurk, de uitnodigingen en de eventuele bedankjes. Ik vrees dat ik met teveel ideeën terug naar huis ga gaan! :-)

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik20-1-2012 17:05:14

Hallo, wij zijn naar Kortrijk geweest en ook daar vond ik het een tegenvaller. Ik heb daar niets opgedaan van ideetjes. Jammer van het geld

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik21-1-2012 22:20:49

Wij zijn gisteren geweest en we vonden het een tegenvaller.. Denk omdat we al veel hebben..

We zijn een praatje gaan maken met onze fotografe (was heel gezellig en weten nu wat voor uitnodigingen we willen, haleluja :) ) en ook met onzen event planner.. Van stand voor bedankjes vonden we maar niks, masr heb wel een super mega kei mooie trouwring gezien :) Spijtig genoeg fameus boven het budget, maar we gaan wel kijken om zo een soort gelijkaardige te laten ontwerpen (mijn hubby to be kent me zo goed he, want hij zag mijn gezicht vertrekken bij het horen van de prijs, maar zei dat ik wel zo een soort aan mijn vinger ging dragen, zooo lief, wat hou ik toch zooooooveel van hem)

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik21-1-2012 22:24:51

wij vonden het ook tegenvallen.
het enige dat ik er echt leuk vond, waren de feestviltjes.
voor de rest waren we snel rond. ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...