Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 11 november 2011 + foto's :-)

19-1-2012 13:08:58
Hallo iedereen,

Wij zijn nu een goede 2 maanden getrouwd en we hebben onlangs de foto's gekregen van onze fotograaf. Daarom kom ik ook hier even verslag uitbrengen van onze meest fantastische dag.

Donderdag 10/11 ben ik blijven slapen bij mijn ouders. Ik ben redelijk vroeg gaan slapen, maar ik kon toch maar de slaap niet vatten. Constant was ik mij de volgende dag aan het voorstellen. Na een hele lange nacht ben ik rond 6h30 opgestaan en heb ik lekker ontbeten.
Om kwart voor acht zat ik bij de kapper en vanaf dan is de dag razend snel gegaan. Om 9h mocht ik mij laten schminken en werden mijn nageltjes gedaan, en dan terug naar huis om mijn kleed aan te doen.
Vanaf dan begonnen de eerste stress momenten :)
Mijn toekomstige man stond al aan onze voordeur, maar ik had mijn kleed nog niet aan.. maar mijn vader heeft teken gedaan dat hij nog een beetje geduld moest hebben.
Uiteindelijk kon ik dan de trap naar beneden komen en de deur gaan opendoen. Het moment dat ik mijn ventje zeg; was op zijn beurt het eerste emotionele moment van de dag. Dan pas besefte ik dat het echt vandaag ging gebeuren.
We zijn dan met de fotograaf op stap geweest om foto's te gaan nemen. Dat was heel leuk en werkte zelfs ontspannend.
Toen we terugkwamen thuis, was iedereen van de suite al gearriveerd. Wat zag iedereen er goed uit! Ik ben heel blij dat we ervoor gekozen hebben voor éénzelfde kostuum voor de mannen. Staat echt goed!
We hebben dan nog een glaasje champagne gedronken en een broodje gegeten. En dan hebben we ook het goede nieuws verkondigd dat ik zwanger ben... er ging een schokgolf door het huis :) ik denk dat niemand dit had verwacht... Dit was meteen het tweede emo-moment :)
Vervolgens was het tijd voor de officiële familiefoto's en daarna was het moment aangebroken om te vertrekken naar de kerk.
We hadden 2 volkswagenbusjes gehuurd als ceremonievervoer, dit was echt prachtig om te zien. En heel leuk om in te zitten, alleen wel een beetje koud...
Ik ben met mijn papa naar het altaar gegaan (samen met de 2 bruidskindjes), en dit vond ik het speciaalste moment van de dag. Een enorm intense ervaring...Ik zag mijn man in de verte staan, en kon op de tonen van de harmonie, waarin ik speel, met mijn papa naar voor lopen, terwijl echt iedereen naar je kijkt...
Na de huwelijksviering was het meteen tijd om naar onze feestzaal St Germain in Diksmuide te rijden. Vanaf dan was het pas echt genieten...
Rond 4h zijn de laatste gasten vertrokken en konden we naar huis gaan. Onze vrienden hadden ons huis wat versierd, maar het heeft ons niet veel gehinderd om in ons huis te geraken gelukkig.
Mensen die we willen danken:
Ceremoniemeester: Steven Chys (fantastisch werk gedaan! alles verliep vlekkeloos, dankzij hem)
Kleed: Robel Roeselare (te bewonderen op de foto's)
Fotograaf: Jorn Kestelyn (hele mooie foto's)
VW-busjes: Splitbus + David Roussel
Feestzaal: St Germain (geen enkele opmerking, was echt fantastisch)

En dan nog de foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150387305448820.366879.834643819&type=1

I
k heb veel op dit forum gezeten en ook veel goede tips en ideeën gezien (ik denk spontaan aan mijn enveloppendoos die ik zelf heb gemaakt dankzij Filipa). Het was een heel leuke periode, dus ik hoop dan ook dat iedereen er zoveel mogelijk van kan genieten. Dit maak je maar éénmaal mee in je leven.
Maar nu is het tijd voor mij om over te stappen naar andere forums (lees: babyforums ;) en 16 juli wordt normaal gezien een tweede mooiste dag van mijn leven.

Veel plezier en veel succes dames (en heren)!
Groetjes,
Liza

Liza
11-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 2703

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 13:21:12

superfijn om nog eens een verslagje te lezen! en foto's te kijken! Heb je toevallig een foto van je enveloppendoos? Ik wil de mijne ook zelf maken, heb dozen aan gekocht, maar heb geen idee hoe ik ervoor moet zorgen dat geen randjes ziet, wat voor papier gebruik je om ze te bekleden etc... help wanted:-)!!!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik19-1-2012 13:22:28

Gefeliciteerd Liza, hèèl leuke foto's!

En geloof mij, rond 16 juli beleef jij dè mooiste dag van je leven samen met 11/11/11 wordt het onvergeterlijk!

Linsey (mama van 4)

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik19-1-2012 13:30:00

Proficiat (x2)! De foto's zijn erg mooi en jij ziet er zó stralend uit :-)

Geniet nu maar volop van de zwangerschap! Persoonlijk vond ik de geboorte van mijn zoontje niet bepaald de mooiste dag (heel zware bevalling gehad), maar je krijgt wel het mooiste geschenk ooit en dat maakt alles goed

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik19-1-2012 13:50:36

Een heel dikke proficiat! Wij hebben het MegaMindy-busje ook gehuurd voor ons huwelijk.

Ook nog proficiat voor jouw zwangerschap! Leuk nieuws om te vertellen he.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-1-2012 14:01:02

Proficiat met je zwangerschap! En inderdaad: dit wordt een super mooie dag. Hihi. Ik had het tegenovergestelde van Gitte: een superdeluxe bevalling (maar superzware zwangerschap).
Geniet van het gehuwde leven, en de voorbereidingen voor de baby (ik las vaak op 9maand.be ;-) Heb 2 kids van nu 6j en 4j en kom er nog vaak).

Ik kan de foto's helaas niet zien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf geen FBprofiel heb, en dan moeten je instellingen anders staan. Maar ik ken er zelf niks van, dus kan ook niet zeggen wat er juist anders moet.

Katrien

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:03:55

Inderdaad, leuk om nog eens een verslagje te lezen.
2 x dikke proficiat. Amai! Je zou het willen plannen dat het niet zou lukken ;-).

Hele mooie foto's. Werd er emotioneel van. Jullie zijn een prachtig koppel.

Ik wens jullie alle geluk toe.

Els
27-1-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:30:44

Jullie gaan een mooie tijd tegemoet, Heel mooie foto's , jij gaat van het trouwforum naar het babyforum en bij mij was het omgekeerd , check babybytes, vergelijkbaar maar hier maar dan aanstaande mama's ipv bruiden, fijn om samen over kwaaltjes enz te klagen
Groetjes Els (en mijn 3 kids)

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:39:58

Hey,

Twee maal gefeliciteerd, heel mooie foto's...

Is altijd super om andere bruidjes te kunnen bewonderen.

Heel veel geluk samen!

Groetjes Ellen

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:57:32

Proficiat Liza!! Je zag er fantastisch uit! En ook dikke proficiat met je zwangerschap, geniet ervan, dit is de mooiste tijd van je leven! En je krijgt er het mooiste geschenk voor in de plaats dat er bestaat! Hier nog even een tip voor een forum baby.be hier heb ik superleuke dames leren kennen, waar ik nu nog contact mee heb! Het is super om hier af en toe eens te kunnen klagen, en je vreugde/kwaaltjes/... te delen.

Liefs, Tinneke

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik19-1-2012 16:16:46

Dag Liza Leuk om je verslag te lezen. Het is zo te lezen en te zien (foto's ) een prachtige dag geweest. Dikke proficiat met jullie zwangerschap. Een kindje is inderdaad het allermooiste wat je kan krijgen. Geniet van het getrouwde leven en binnenkort van de baby. Groetjes Kelly

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik19-1-2012 18:59:03

Heel leuke foto's en wat een leuke nieuws seg! Proficiat met je huwelijk en een heel mooie zwangerschap gewenst...

Groetjes
Alessia

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik19-1-2012 19:34:04

Wat een leuk verslag! Is idd fijn om dit te lezen :-) En ook een hele dikke proficiat met je zwangerschap! Groetjes! Effie

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 19:55:31

fantastisch om dit te lezen en de foto's te zien! Nu ben ik er nog meer van overtuigd om ook kostuums te gaan huren, echt knap! Waar hebben jullie deze gehuurd?

Dikke proficiat met je zwangerschap!! Geniet ervan!

groetjes!
Sophie

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-1-2012 20:35:20

Geniet van de komende maanden en proficiat!

Dorine

Meld misbruik19-1-2012 20:43:51

Prachtige foto's, een stralende bruid!!
En wat zo leuk is, mijn dochter haar kleedje kwam ook van Robel en het groene busje was het trouwvervoer, voor het bruidspaar, op het huwelijk van mijn zoon (zag het aan de nummerplaat)

Geniet met volle teugen van de komende maanden en het komende kleine wondertje

Dubbele proficiat!!

Evelien
4-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 21:04:40

Knappe foto's van een knap koppel. Fijn om jouw verslagje te lezen ! Gefeliciteerd met de zwangerschap !

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-1-2012 21:21:49

Heel leuk verslagje!! Proficiat allebei!!
Mooi kleedje...echt een super bruidje!! :) en de suite zag er idd heel goed uit allemaal...
De VW busjes...zo fantastisch :-)!! ME LIKE!!
Geniet zeker van de zwangerschap en van de nieuwe fora waar je nu veel op bezoek zal gaan!

groetjes

Sandra

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik19-1-2012 22:09:52

proficiat, heel mooie foto's en geniet van je zwangerschap

groetjes mieke

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 22:43:06

Een dikke proficiat! Hele mooi foto's! Het zal inderdaad 1 van de mooiste dagen worden in je leven de geboorte van jullie spruit! Heb zelf ook 2 kindjes! ;-)
Geniet ervan!

Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik20-1-2012 14:59:40

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk en je zwangerschap.
Geniet van elke dag en alvast een dikke merci voor het delen van je verslagje en fotookes:-)

veel groetjes

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 8:55:05

Prachtig onroerend verslag en mooie foto's ! Proficiat !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info