Terug naar overzicht
familia in nijlen! daar gaat ons feest door! supervriendelijke mensen en superbuffeten!veel succes!grtjs
Wij zijn bij het hof van Beatrijs langs geweest maar hebben toch voor Salons Van Dijck gekozen te Mechelen omdat de ligging toch beter was voor ons en we meer vrijheid kregen.Maar ik vond het wel een prachtige locatie dus ik zou het zeker gaan bekijken!Het enige nadeel vond ik, dat er steeds 2 feesten zijn en dat je naargelang welke zaal je kiest, iedereen mee langs je receptie loopt.
Wij zijn getrouwd in De Lisper in Boechout, ook een hele mooi zaal, goede bediening enz.Iedereen was vol lof over ons trouwfeest.
Even het berichtje van Nathalie nuanceren: in het hof van Beatrijs zijn er inderdaad 2 feestzalen, maar de feesten worden volledig van elkaar gescheiden. De eerste zaal heeft een tuin aan de andere kant van het gebouw waar de receptie buiten kan doorgaan. Gasten voor het feest in zaal 1 worden meteen weg gewezen naar die zaal en zullen zo nooit op de receptie (moest die in de tuin doorgaan) van zaal 2 terecht komen. Ook van geluidshinder is absoluut geen sprake.De manier waarop de mensen van Hof van Beatrijs met feesten omgaan is zeer professioneel. Wij zijn er in ieder geval zeer tevreden van en geen vreemde gasten gezien ;-) Volgens mij dus zeker de moeite waard om eens te gaan kijken, dat kost geen geld he :-)
La Grange in Massenhoven is ook zeker een aanrader!groetjesJoyce
Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje in Duffel, ook een aanrader!
Ons feest was in Zuid-West in Lier, ze hebben een duidelijke website,staan bekend om hun buffet, wat echt overheerlijk en tot in de puntjes verzorgd was, de sfeer is er super (heel warm en gezellig), en de bediening was ook top!
in nijlen de beemden is super en ook lekker eten
Hartelijke dank aan allen voor de waardevolle tips.Georgie