Terug naar overzicht
Hallo, Je moet er ook rekening houden dat als je van Diest naar Brussel en terug moet rijden dat dit ook wel enige tijd in beslag neemt. Kan zijn dat je dit in je planning hebt voorzien, maar uit ervaring weet ik dat het al een heel drukke dag is ... Praktisch gezien lijkt het mij eigenlijk beter dat je bruidje ook in Diest verblijft.... maar jullie moeten vooral doen waar jullie je het beste bij voelen.Wij hebben ervoor gekozen om samen in ons huisje wakker te worden en ons samen klaar te maken (onze kleding hadden we ook samen gekozen waardoor het toch geen verrassing was). De suite kwam dan bij ons thuis samen en vandaar is dus ook iedereen vertrokken. Het "afhalen" van de bruid is bij ons dus in scène gezet voor de foto's en de film... best wel grappig, maar toch een speciaal moment GroetjesAnneliesps: welkom op het forum!
ikzelf blijf ook bij mijn ouders slapen en word daar ook opgehaald. Wij zijn wel allebei uit Hasselt dus moet er geen grote afstand afgelegd worden.Ik denk dat jullie gewoon samen moeten beslissen wat jullie het liefste willen en dan zien als het ook haalbaar is en je ook voldoende tijd hebt om die rit te maken. groetjes,sandra
Even de mening van mijn vriend zij blijft bij jouw ouders slapen en jij op het appartement en dan kan je haar toch nog aan huis ophalen, jouw thuis dan wel...
Hellow...Ik blijf bij m'n papa slapen, mijn vriend en de suite (familie langs mijn mama's kant en zijn familie) slapen in een vakantiehuisje in de buurt...Zo kan hij me 's morgens komen halen...Hij vertrekt samen met het deel van de suite in een oldtimer bus(familie langs papa's kant gaat ondertussen al bij m'n papa thuis zijn, waar ik ook ga zijn, maar zij beneden en ik boven ;) ) tot op een punt... Daar stapt hij over in de koets en komt de koets gevolgt door de bus tot aan het huis van m'n papa... De suite die dan al bij m'n papa is, gaat dan naar buiten zodat heel de suite voor de deur staat... Een deel van onze familie woont in het Antwerpse, een deel in het Mechelse en wij (en ook m'n papa) in de Vlaamse Ardennen...Alles gaat ook doorgaan in de Vlaamse Ardennen...Groetjes..............
Hallo,Leuk, een bruidegom :-)! Welkom in de club :-)!Bij ons is het ook nog een vraagteken waar ik zal 'afgehaald' worden ;-)!Wij wonen in Merchtem, trouwen in Merchtem en ons appartement is 2 min van het stadhuis...De familie van mijn verloofde is van Mechelen (40 min van Merchtem), mijn ouders wonen in Wolvertem (op 20 min max van Merchtem).Mijn ouders hebben wel al is laten vallen dat het leuk zou zijn als ik van daar vertrek...maar ik vind die 20 min zelfs al zo een verloren rit, verloren tijd...Als mijn verloofde mij gewoon aan ons appartementje zou ophalen, is het gewoon makkelijker...en op de dag zelf is er al genoeg stress :-).Dus, ik denk dat wij ook gewoon samen zullen slapen de nacht voordien (gewoon omdat wij heel onrustig slapen zonder elkaar - romantisch é ;-) ). Als ik naar de kapper vertrek, zal mijn liefje waarschijnlijk naar het appartement van mijn getuige gaan (haar vriend is daar dan toch ook alleen want zij is met mij naar de kapper). En hij zal zich daar klaarmaken en mij nadien komen afhalen in Merchtem.Ik denk dat de rest van de families ons gewoon zal opwachten aan het gemeentehuis (wij trouwen niet voor de kerk). Lijkt ons het meest praktische...Veel succes met de planning ;-)!groetjes
ik wordt opgepikt bij mijn papa thuis in oostende met de limo ventje blijft in ons huisje slapen in diksmuide das dus ook tussen de 30a 45' rijden maar ventje gaat hem klaar maken bij zijn mama in oostende ons zoontje zal daar al geslapen hebben zodanig mijn vriend hem niet moet aankleden en zorgen maken wij toosten nog een in papa zijn appartement (is dubbele verdieping dus toch mijn trapmoment ) en rijden dan samen in de limo naar diksmuide voor het huwelijk
hier een beetje hetzelfde probleem. Wij wonen op 5 min wandelen van het stadhuis, mijn schoonouders op 15 min. AAngezien ik geen mama heb die er die dag bij gaat zijn, ga ik thuis slapen. 's morgens naar mijn oma, me daar klaarmaken en mijn vriend komt me daar dan halen. (is 15 min rijden) dus wel gemakkelijk te doenop die manier konden de kapper de schmink makkelijker gedaan worden dan in ons klein appertementje.
Dag bruidegom,wij zitten een beetje in gelijkaardige situatie en doen het als volgt: we slapen wel bij mekaar, 's morgens gaat mijn vriend naar vrienden of familie (30 min rijden) en de "suite" zal samen komen bij een park dicht bij ons huis zodanig dat niet iedereen in ons huis gaat rondlopen terwijl ik me moet klaarmaken, en dan komt mijn verloofde mij halen bij ons thuis en de suite ziet me dan buiten :-)