Terug naar overzicht
Anneke, als je me je mailadres geeft, stuur ik wat fotos door! Groetjes
annvannuffel@hotmail.comBedankt :)
Hanne, mail je mij ook? Thx!!!
@ Hanne... Voorbeeldjes zijn ook hier welkom... nathaliemeysman@skynet.beAlvast nen dikke merci...
Wij hebben per ballon 1,75 euro betaald en alle andere offertes waren duurder
Mij mogen ook wel voorbeeldjes gemaild worden.nina_denier_69@hotmail.comMercikes
Die voorbeeldjes zou ik ook graag ontvangen.wendy.mannaert@telenet.bebedankt
De Blauwe ballonOudenaardsesteenweg 4059420 Erpe Mere053/83 30 33Vlak aan de afrit E40 Erpe Mere (Gent- Brussel)Daar hebben ze veel soorten. Groetjes en succes!
Verstuurd!Groetjes
Nele: Daar zijn we langs geweest,maar deze zijn wss gesloten in de week voor ons huwelijk.Hanne: Bedankt,ik ga direct eens kijken...
Hey!Een kennis van mij doet zo speciale dingen met ballonnen,mss dat je daar eens contact kan opnemen...http://www.figuurballons.be/Groetjes,Nele
in as is een meisje begonnen met een ballonwinkel, wij hebben onze daar besteld.is echt maar echt goedkoop!!wij hebben voor 4 grote balonnen (zo pilaar vormig), en 23 kleine heliumbalonnen 62euro betaald, plaatsen en al inbegrepen.een echte aanrader!!groetjes
Nele: Bedankt voor de tip...Haaltert is echt dicht bij ons.Patricia: Bedoel je Asse ? En heb je er een naam ofzo van ?Groetjes
nee, het is in as ( limb)voor ons was het ook even rijden maar voor die prijs was het zeker waard!simone & johan kellesbevrijdingslaan 103665 astel: 089/24.66.58gsm: 0495/28.13.60e-mail: fantasyballoondecoration@hotmail.beEcht een super goede service,!! elk ideetje die ik dacht en zei maakte ze gewoon voor ons om het te laten zien. (ze heeft dus al een hele hoop balonnen aan ons versleten :-p )we hebben daar ook onze snoepboeketjes voor de kindjes besteld, deze waren wel vrij prijzig (vind ik persoonlijk) die waren 15euroen ook nog een champagnefles gevuld met snoep. dit was 10 euro.da was dus bijna even duur als de balonnen :)nee, echt, een echte aanrader!!groetjes
Hey patricia,Een klein praktisch vraagje.. hoe hebben jullie dan alles vervoert want kan me voorstellen dat bepaalde dingen toch niet gemakkelijk in de wagen kunnen? Ik ben nl. ook nog naar zoiets dergelijks op zoek en As zou ongeveer een 3kwartier rijden zijn voor ons dus is zeker nog te doen maar moet praktisch ook haalbaar zijn.. Grtjs,
hey,je hebt het toch over de balonnen e :)die komen ze gratis leveren :)groetjes
Hallokes, Ja ik bedoelde de ballonnen, ook voor verdere afstand?!
onze feestzaal is een dik uur van die balonnenwinkel en ze komen die gewoon gratis leveren... raar maar waar :)groetjes
Ik heb ondertussen al contact met hun opgenomen en ga er eind deze maand eens een kijkje nemen!! Bedankt voor de tip!! Groetjes