Terug naar overzicht
Amai dat is goed nieuws.Ons is ook zo goed als af, maar we mogen pas in maart voor de eerste keer naar de pastoor dus ik moet nog even wachten op zijn goedkeuring Nog veel voorbereidingsplezier!
Ooooh fijn...Ik zit al eventjes te 'hopen' dat we eindelijk naar meneer pastoor mogen voor onze eerste kennismaking, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Mijn misboekje is ook zo goed als af, maar hij zal wel eerst nog den uitleg enzo willen doen wat er allemaal in moet...Had jij bij de eerste afspraak het misboekje reeds meegnomen?
@Jill: Neen, bij de 2de afspraak. De 1e afspraak was met nog 2 andere koppels. Hij heeft toen een blad gegeven met alles wat in het misboekje aanwezig moest zijn. En dan ook nog algemeen uitleg gegeven over een kerkelijk huwelijk.De 2de afspraak was in november, toen ik bijna goedkeuring kreeg. Een paar weken geleden mailde hij me de teksten die nog toegevoegd moesten worden. Groetjes
Hey,Tof dat je er alreeds met rond bent! Is zeer goed op tijd.Nu nog hopen dat de priester het ook als een mooie viering ziet, maar zal wel inorde komen als hij vorig maal nog slechts enkele suggesties gaf.Veel groetjes Ellen