Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Q-music en meneer Konijn

20-1-2012 11:07:46
Hoi bruidjes,

Ik zag net op de site van Q-music dat ze mensen zoeken die dit jaar op reis gaan en Meneer Konijn willen meenemen. En dit voor een goed doel!

Bekijk deze link eens, en schrijf je in. Ik heb ons net al ingeschreven om mee te gaan naar Barcelona!

http://q-music.be/wedstrijd/dewereldreisvanmeneerkonijn

Groetjes Jill

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 904

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 11:23:42

Ik heb ons ook ingeschreven. Wij hebben naast onze 3 kindjes van 8,6 en 1 ook een sterrenzoontje van volgende donderdag 2 jaar.
Ik begrijp als geen ander hoe belangrijk dat is voor de mama en papa van Noa*!

lien
4-5-2013
 Meld misbruik20-1-2012 13:30:19

Ik was het inschrijvingsformulier aan het invullen om meneer konijn mee naar het gardameer te nemen, maar heb me op het laatste nippertje bedacht.
Ik zou als de dood zijn dat ik de knuffel ergens kwijtspeel, dat hij per ongeluk een vlek krijgt , stuk geraakt, of vergeet mee naar huis te nemen.
Ik zou dit zo verschrikkelijk vinden voor de ouders, dat ik toch maar beslist heb me niet in te schrijven.

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 13:38:24

Wij hebben ons ook met veel plezier ingeschreven! Meneer Konijn mag ons met veel plezier vergezellen tijdens onze huwelijksreis naar de Seychellen en zo heel wa kilometerkes afleggen!

Lieve groetjes

Chantal

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik21-1-2012 9:43:30

Wij hebben nog geen reis gepland, maar zou er anders ook over denken.
Ik heb ook op Noa*'s knuffeltje gestemd vorige week. Ik had het vernomen via een zwangerschapssite waar een vriendin van de mama stemmetjes vroeg.

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...