Terug naar overzicht
Ik heb ons ook ingeschreven. Wij hebben naast onze 3 kindjes van 8,6 en 1 ook een sterrenzoontje van volgende donderdag 2 jaar.Ik begrijp als geen ander hoe belangrijk dat is voor de mama en papa van Noa*!
Ik was het inschrijvingsformulier aan het invullen om meneer konijn mee naar het gardameer te nemen, maar heb me op het laatste nippertje bedacht.Ik zou als de dood zijn dat ik de knuffel ergens kwijtspeel, dat hij per ongeluk een vlek krijgt , stuk geraakt, of vergeet mee naar huis te nemen.Ik zou dit zo verschrikkelijk vinden voor de ouders, dat ik toch maar beslist heb me niet in te schrijven.
Wij hebben ons ook met veel plezier ingeschreven! Meneer Konijn mag ons met veel plezier vergezellen tijdens onze huwelijksreis naar de Seychellen en zo heel wa kilometerkes afleggen!Lieve groetjesChantal
Wij hebben nog geen reis gepland, maar zou er anders ook over denken.Ik heb ook op Noa*'s knuffeltje gestemd vorige week. Ik had het vernomen via een zwangerschapssite waar een vriendin van de mama stemmetjes vroeg.Katrien