Terug naar overzicht
De Ceremonie op de mechelsesteenweg in Antwerpen.Zij verhuren kostuums en een vriendin van mij had daar alles gehaald.Super tevreden over.Wij hebben gekozen voor de suite hier bij ons in het dorp te laten huren (de prijcker), maar dat is al tegen Sint - Niklaas. Dus ik denk dat de ceremonie voor u idealer is.groetjes
wij zijn pas nog langs geweest bij de ceremonie voor onze suite te bespreken, echt AF. die mensen hebben een visie. ze hebebn ook veel kleuren dassen en maken ook veel zelf omdat ze samenwerken met de opera in antwerpentweede bedrijf waar ik ook goede ervaringen mee heb is ceremonie ducheyne ook in antwerpen.
De ganse suite heeft bij ons een gekocht bij C&A! zwart kostuum, zwart hemd en fushia das, zwarte sokken, 100 euro compleet. Kan je gerust een foto doorsturen! Ook de onze een witte en een zwarte voor savonds kosten iets van 100 euro daar. De witte in linnen, de zwarte een glanzende en niets anders gekregen dan complimenten!!het hoeft niet altijd duur te zijn, en voor de prijs moet je het niet laten, was 39 voor de blazer en 19 voor de broek.
Wij gaan voor mijn vriend kijken bij Vergo.(www.vergo.be , Mechelensesteenweg 2752860 Sint-Katelijne-WaverTel 015 / 553 256)zou je voor te huren ook compleet klaar zijn tussen de 60 en 100 eur
Wij zijn gaan kijken bij Tom Tailer in Mechelen , om een kostuum te huren , maar zijn er van af gestapt . Te ouderwetse kostuums . Dus hebben er daar dan maar één gekocht , voor een 350 euro .