Terug naar overzicht
Hey Eva,ja je kan al eens zo van die dagen hebben hé!Eergisteren had ik dan weer een topdag, waarin ik alles en zoveel mogelijk wil klaarkrijgen en regelen voor onze grote dag Een andere dag heb ik dan geen zin om iets te ondernemen Bij jou is het wel bijna zover dus neem eens diep adem,maak een lijstje van wat nog gedaan moet worden,en werk één voor één af. Succes en... kop op hé!
heykomt allemaal wel in orde. stap voor stap.Wij hebben ook nog heel veel te regelen. Heel veel zal zelfs voor de laatste weken zijn.Denk dat de meeste bruidjes schrik hebben voor de 1e pas.Had ik zelf ook heel erg.Maar uiteindelijk komt ook dat in orde.succes en laat weten hoe de eerste pas was.
Dat komt zeker goed! Je hebt nog 2 maanden he, in die tijd kan je veel doen. Maak een lijstje van wat er nog moet gebeuren, eventueel data erbij wanneer het zeker gedaan moet zijn en werk dat gewoon af.
Oef vandaag was een hele goeie dag! Mijn jurk is afgespeld, de juweeltjes en schoenen zijn gekozen (solden joepiieee!) en het is allemaal heel mooi! We hebben nog enkele kleine puntjes op de lijst afgewerkt vandaag en de moed is terug! :P
blij zoveel goed nieuws te kunnen lezen.