Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even hartje luchten!

20-1-2012 17:18:33
Elke keer ik op deze site inlog, schrik ik van het aantal dagen dat nog maar op de teller staat. We hebben nog vanalles te doen!! Allemaal kleine dingen, maar we zijn ook voltijds werkende mensen met een kindje dus zoveel tijd hebben we niet over ;D En net als net voor de babyborrel van ons prinses heb ik er totáál geen zin in op dit moment! Alweer denk ik dat het zoveel moeite is, zoveel gedoe en zoveel geld! Natuurlijk zal het een prachtige dag worden vol liefde en ambiance (hout vasthouden en afkloppen) maar nu heb ik er even helemaal genoeg van.
De bedankjes moeten nog gemaakt worden, de ringen en het bruidsboeket moeten besteld worden, we moeten mijn lingerie nog gaan kopen (normaal gezien is dit niet moeilijk, maakt niet uit hoe het eruit ziet als het maar ondersteuning geeft en de onderbroeken kopen we wel in de wibra lol, het is jaaaaaaren geleden dat ik nog eens een mooi setje heb gekocht), het jurkje voor ons dochter moet nog besteld en opgemeten worden, de praktische regelingen voor de trouwdag zelf moeten nog opgesteld en besproken worden, de dj moet concreet op de hoogte worden gebracht, we moeten de mensen die nog niet hebben geantwoord al wat beginnen stalken voor hun bevestiging, en ik vergeet zeker en vast nog een hele hoop.
Morgen heb ik ook de eerste pas van mijn jurk! Maar ik ben sinds dat we ze zijn gaan kiezen acht kilo afgevallen en ik voel me nog altijd niet goed in mijn vel, dus ben ik nu bang dat die jurk (die volgens mij het allermooist staat op volslanke, 'goed bedeelde' vrouwen) mij niet meer zal staan. Ook al ben ik nog steeds volslank en goed bedeeld :P
Ik vind het fantastisch dat ik ga trouwen met mijn allereerste liefde, terwijl ons dochter er al is en een minstens even prachtig jurkje als haar mama zal dragen. Ik vind het fantastisch dat onze hele familie en onze beste vrienden erbij zullen zijn. Het is superromantisch en ik ben supergelukkig en zo dankbaar! Maar nu kan het even allemaal mijn rug op... Hopelijk voel ik me morgen ietsje meer peppy zodat ik ten volle kan genieten van de eerste pas! Bedankt dat ik even m'n hart mocht luchten, doe gerust hetzelfde hier ;D

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 790

kim
7-7-2012
 Meld misbruik20-1-2012 17:29:03

Hey Eva,

ja je kan al eens zo van die dagen hebben hé!
Eergisteren had ik dan weer een topdag, waarin ik alles en zoveel mogelijk wil klaarkrijgen en regelen voor onze grote dag
Een andere dag heb ik dan geen zin om iets te ondernemen

Bij jou is het wel bijna zover dus neem eens diep adem,
maak een lijstje van wat nog gedaan moet worden,
en werk één voor één af.

Succes en... kop op hé!

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 10:06:03

hey
komt allemaal wel in orde. stap voor stap.
Wij hebben ook nog heel veel te regelen. Heel veel zal zelfs voor de laatste weken zijn.

Denk dat de meeste bruidjes schrik hebben voor de 1e pas.Had ik zelf ook heel erg.
Maar uiteindelijk komt ook dat in orde.

succes en laat weten hoe de eerste pas was.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik21-1-2012 11:56:54

Dat komt zeker goed! Je hebt nog 2 maanden he, in die tijd kan je veel doen.
Maak een lijstje van wat er nog moet gebeuren, eventueel data erbij wanneer het zeker gedaan moet zijn en werk dat gewoon af.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 19:01:13

Oef vandaag was een hele goeie dag! Mijn jurk is afgespeld, de juweeltjes en schoenen zijn gekozen (solden joepiieee!) en het is allemaal heel mooi! We hebben nog enkele kleine puntjes op de lijst afgewerkt vandaag en de moed is terug! :P

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 19:05:43

blij zoveel goed nieuws te kunnen lezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...