Terug naar overzicht
Inderdaad, dat het maar heeeeeeel snel 8 september is :)
Hoi Benita,Leuk dat je ventje zijn pak gevonden heeft! Net als jou verschoot ik ook van de prijzen voor mannenkostuums! Ik dacht dat hij voor 700 à 900 EUR gesteld zou zijn maar het totaalpakket (4-delig pak (met plastron), hemd, schoenen, kousen, boxershort, manchetknopen) zit daar toch een stuk boven. Gelukkig namen zijn ouders dit voor hun rekening.Onze ventjes zullen er ongetwijfeld super uitzien!Liefs,Nathalie
Hoi Nathalie, Gelukkige heb ik ook schatten van schoonouders, die wat sponseren Het trouwkostuum is een cadeautje van zijn mama, toen ze de prijs zij aan mijn schoonvader was hij even niet goed In de winkel hadden ze gezegd dat je een pak hebt vanaf 1300 euro, dus jah het pak is er nog veel over, maar hij zal er dan wel knap uitzien.Grtjes Benita.
Kan goed verstaan dat je schoonvader er even niet goed van was. Is een hoop geld natuurlijk :) Je ventje zal er super uitzien! Ben al benieuwd naar de foto's!
Hey, zal zeker wat foto'kes tonen, maar eerst is het aan uw beurt e ;-)nog veel succes met de voorbereidingen!