Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidegom check!

20-1-2012 19:18:17
Terug een puntje om van ons lijst te schappen.
Vandaag is m'n schatje samen met zijn mama, zijn kostuum gaan kiezen/passen.
Ben zeer benieuwd
Zijn mama is ook mee gegaan bij mij, dus ze weet hoe we er samen uit gaan zien.
Ik viel wel even omver toen ik de $$$ zag!
Een kostuum kost dus nog veel meer of een trouwjurk.
Kan echt niet wachten om hem te zien, in zijn pak!
De kriebels komen er toch aan hoor, dat het maar zeeeeeer snel 8 september is!!!!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 994

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik20-1-2012 20:19:03

Inderdaad, dat het maar heeeeeeel snel 8 september is :)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 22:23:06

Hoi Benita,

Leuk dat je ventje zijn pak gevonden heeft! Net als jou verschoot ik ook van de prijzen voor mannenkostuums! Ik dacht dat hij voor 700 à 900 EUR gesteld zou zijn maar het totaalpakket (4-delig pak (met plastron), hemd, schoenen, kousen, boxershort, manchetknopen) zit daar toch een stuk boven. Gelukkig namen zijn ouders dit voor hun rekening.

Onze ventjes zullen er ongetwijfeld super uitzien!

Liefs,

Nathalie

benita
8-9-2012
 Meld misbruik21-1-2012 13:16:45

Hoi Nathalie,

Gelukkige heb ik ook schatten van schoonouders, die wat sponseren
Het trouwkostuum is een cadeautje van zijn mama, toen ze de prijs zij aan mijn schoonvader was hij even niet goed
In de winkel hadden ze gezegd dat je een pak hebt vanaf 1300 euro, dus jah het pak is er nog veel over, maar hij zal er dan wel knap uitzien.
Grtjes Benita.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik21-1-2012 15:27:57

Kan goed verstaan dat je schoonvader er even niet goed van was. Is een hoop geld natuurlijk :) Je ventje zal er super uitzien! Ben al benieuwd naar de foto's!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik21-1-2012 15:32:39

Hey,

zal zeker wat foto'kes tonen, maar eerst is het aan uw beurt e ;-)
nog veel succes met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info