Terug naar overzicht
op zich de jurken van ian suart hebben wel iets vergelijkbaar met die jurken op de site. en die hebben ze ook in kleuren.misschien ook via naaisters kan je veel doen maar ja dan heb je nog niets gepast.misschien de jurken van kaat thilley, die zijn best wel speciaal
Mooie jurken op die site!Ik wilde ook iets dergelijks en heb uiteindelijk mijn gading gevonden in een jurk van Ladybird, mits enkele veranderingen die er zullen aan uitgevoerd worden. Ook bij de jurken van Miss Paris zaten leuke exemplaren bij/Veel succes en hou ons op de hoogte!
Bij Younieks bruidsmode in turnhout kan je de jurken volledig aanpassen naar jouw smaak of 1 laten ontwerpen.
Ik dacht hierbij ook spontaan aan Kaat Tilley, heel sprookjesachtig, romantisch, beetje gothic zelfs soms - en in alle kleuren van de regenboog. Succes!
http://www.thesposagroup.com/en/miss-paris.html
Hoi allemaal Bedankt voor meteen zo veel leuke reacties.Kaat Thilley is inderdaad heel leuk, maar toch een stuk boven mijn budget als ik zowat voorzichtig rondkijk. Maar blijf vooral meer suggesties doen. Ik snuister alvast wat rond op de websites.En ook: November Styling: op maat maken lost mijn probleem van het passen niet op!GroetjesTine