Terug naar overzicht
Wij gaan morgen ook. En heb gezien dat de winkel waarvan men kleed is er ook zal zijn. Dus ik hoop dat mij kleed daar niet te zien is of ik word ook nerveus :-) Veel plezier!
Evelien, kan me zo voorstellen dat je daar met een bonsend hartje en ingehouden adem stond.... Wij gaan morgen ook, kijk ernaar uit, ben nog heel hard aan het twijfelen om mijn droomkleedje te bestellen of iets gelijkaardigs te laten maken, moet tegen volgende week echt beslissen of bestellen is geen optie meer. We hebben trouwens nog 2 vrijkaarten die we niet gebruiken (1 persoon gratis mits 1 betalende persoon), wie wil mag ze gerust komen halen (wij wonen in Deinze), stuur gewoon een berichtje dan.Nog veel plezier bij het voorbereiden, is niet lang meer hé ...Els
Wij zijn ook geweest gisterenavond. Ik wist niet zo goed wat ervan te verwachten, maar vond het wel leuk om daar zo eens rond te lopen. Ik ga eind deze maand op kleedjesjacht, dus heb al eens goed rondgekeken en eens gevraagd aan mijn vriend wat hij allemaal mooi vond. Gelukkig komt onze smaak nogal overeen :) Ik vond die ringen van Ines B ook heel mooi, maar wij gaan toch nog wat wachten, er zijn eerst nog andere belangrijke dingen :)
Hoi Evelien,Jullie trouwen op mijn verjaardag! Leuke datum :) Wij zijn vorig jaar naar de trouwbeurs in Gent geweest en vonden het ook leuk om daar rond te lopen! Ik zou inwendig half sterven als ik mijn trouwkleedje zou zien tijdens de modeshow denk ik :) Wat sterk dat je dat niet laten merken hebt!Liefs,Nathalie
Hey,waaw super leuk... ja hé het begint te korten....Nog heel veel succes.Groetjes Ellen
Alé ja "leuk" om het eens iemand anders te zien aan hebben... zo zie je hoe anderen ernaar kijken...maar inderdaad knap dat je jouzelf hebt kunnen beheersen het te tonen....groetjes Ellen