Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de klok tikt verder

21-1-2012 10:38:09
Hey , gisteren avond ben ik samen met mn zus (schoonzus = vrouw van mn broer) gezellig gaan eten samen met mn jongste dochtertje bij wijze van vrijgezellenavond en het was super, lekker eten (in de Lekkerbek in waasmunster) en eens goed babbelen over vanalles en nog wat!!! echt voor herhaling vatbaar en toen kwam de nacht en..... geen oog dichtgedaan ondanks dat ik heel moe was (en ben) ik bleef maar denken aan volgende week , zal alles goed verlopen? is mn planning ruim genoeg ? gaat er nog iemand afbellen zoals fotograaf of visagiste ofzo? pfff ik wil de komende dagen nog wat kunnen slapen en vrijdag er niet als een zombie bijlopen nu zie ik op mn teller nog 5dagen en 13u.... mn buikje geraakt nu wel wat in een knoop ook al ben ik steeds rustig geweest heb ik het gevoel dat ik vanalles ga vergeten en al vergeten ben, binnen 1week is het al voorbij dan kan de rust weerkeren zal me voorlopig daar op concentreren
Groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 658

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik21-1-2012 11:19:18

Succes Els! Alles komt goed!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik21-1-2012 13:22:38

Hoi Els!

Kan me voorstellen dat het spannend wordt
Je kan mss alles al opschrijven wat je zeker niet mag vergeten, enz...
En een dagplanning maken, ofzo.
Alles komt wel goed!
Nog heel veel succes en een prachtig huwelijk toegewenst!
Grtjes Benita.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 13:51:36

Jaja.. het is bijna zover !!

geniet er maar van want ik hoor hier langs alle kanten, het is voorbij zonder dat je het beseft..

veel succes op jullie dag !

groetjes jamie x

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 16:03:23

spannend
t'zal er nu heel rap zijn.

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik21-1-2012 21:24:24

Geniet van jullie dag en vooral van elkaar!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...