Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenlijst opgesteld

21-1-2012 17:44:30
Wow! Vandaag de gastenlijst opgesteld alsook een budgetering gemaakt...
't begint nu toch stilaan tijd te worden om "der wa meer mee bezig te zijné :-)
Ik heb zelf eigenlijk veel te lang alles voor mij uitgeschoven, zo van "der is nog tijd genoeg voor", wilde voornamelijk profiteren van het gevoel van dat ik ga trouwen!!!
En ik moet nu toch zeggen... het begint allemaal wat te kriebelen... kan ni wachten tot D-day, of toch! want na vandaag blijkt nogmaar eens dak echt wel in gang moet schieten :-)
Wat is er al geregeld? the partyplace, the dress, en het gemeentehuis.
Met nog 160 dagen op de teller staan, zullen we ons er nu toch wel stilaan op beginnen te concentreren.
Veel planningplezier nog gewenst aan iedereen!

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 712

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik21-1-2012 22:28:10

Heykes,

Ben blij dat ik niet de enigste ben die nog vanalles moet doen
Bij ons is ook de locatie, de kerk en gemeentehuis en mijn kleed en schoenen in orde en onze ringen ook al. Voor de rest zou ik ook eens echt in gang moeten schieten, maar ik schuif het ook altijd voor mij uit
Der beginnen al andere mensen in mijn plaats te stressen...

Grtz

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 23:56:22

Hey meid!!! Straf dat we elkaar hier makkelijk terugvinden....

Even serieus...bij mij zijn het nog maar 116 dagen en wat s er allemaal geregeld...
- (voorlopige) gastenlijst
- zaal
- videogastenboek (sinds vandaag)
- opvang voor de kids
- waarschijnlijk het kleedje van de bruidsmeisjes (de oudste moet nog passen), Lotte is er weg van
- mijn kleed, schoenen en ondergoed
- gemeentehuis
- kerk
- de helft van de viering (andere helft is voor op vakantie)
- een todo list heb ik opgesteld...met deadlines, dat werkt het best bij mij

Ilse, succes met plannen, je weet dat je kan bellen, zal ik ook doen en anders bespreken we het tijdens een etentje!!!

Dikke zoen!!!

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 8:31:57

Volgende mag ik ook al stilaan afvinken op het lijstje... maandag ga ik samen met met papa kijken naar juwelen voor de dag .
Merci allerliefste papa van de hele wereld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...