Terug naar overzicht
Heykes,Ben blij dat ik niet de enigste ben die nog vanalles moet doen Bij ons is ook de locatie, de kerk en gemeentehuis en mijn kleed en schoenen in orde en onze ringen ook al. Voor de rest zou ik ook eens echt in gang moeten schieten, maar ik schuif het ook altijd voor mij uit Der beginnen al andere mensen in mijn plaats te stressen... Grtz
Hey meid!!! Straf dat we elkaar hier makkelijk terugvinden....Even serieus...bij mij zijn het nog maar 116 dagen en wat s er allemaal geregeld...- (voorlopige) gastenlijst- zaal- videogastenboek (sinds vandaag)- opvang voor de kids- waarschijnlijk het kleedje van de bruidsmeisjes (de oudste moet nog passen), Lotte is er weg van- mijn kleed, schoenen en ondergoed- gemeentehuis- kerk- de helft van de viering (andere helft is voor op vakantie)- een todo list heb ik opgesteld...met deadlines, dat werkt het best bij mijIlse, succes met plannen, je weet dat je kan bellen, zal ik ook doen en anders bespreken we het tijdens een etentje!!!Dikke zoen!!!
Volgende mag ik ook al stilaan afvinken op het lijstje... maandag ga ik samen met met papa kijken naar juwelen voor de dag . Merci allerliefste papa van de hele wereld!