Terug naar overzicht
Hoi Evelyn!Wij hebben Salons ter Leepe gekozen als feestzaal, de feestzaal is zeer mooi, helemaal vernieuwd met een mooie tuin achteraan. De gastvrouw is ook zeer vriendelijk, maakte tijd voor onze vragen toen we langsgingen. Natuurlijk kunnen we nog niets meer vertellen, want ons feest gaat er maar door volgend jaar. Maar het schijnt er zeer lekker te zijn van eten, dus afwachten maar :)groetjesDelphine
wij trouwen in juli in Salons Ter Leepe, ben er zelf nog niet naar een feest geweest, maar mijn ouders en enkele vrienden wel en die hebben enorm geboft. Ik heb er alle vertrouwen in !
Dit is ook onze feestzaal,Tot nu toe alleen maar positieve dingen. En volgens mijn toekomstige man kan het eten alleen maar top zijn...
Alvast bedankt voor jullie reacties!Hopelijk willen jullie me op de hoogte houden met jullie bevindingen, alvast bedankt daarvoor :)
Wij trouwen ook volgend jaar in Salons Ter Leepe. We hebben heel wat zalen bezocht en lang getwijfeld. De voornaamste redenen van onze keuze waren; vlotte bereikbaarheid, zeer vriendelijke uitbaters: alle vragen kunnen gesteld worden en overlegd worden en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vergeet ook niet dat Ter Leepe genoteerd staat in de Gault-millau gids met 15/20. Het eten moet er dus wel lekker zijn.
Hoi hoi, Ik heb ook mijn hart verloren aan Ter Leepe. Maar we zijn met 160.... . Zou dat kunnen lukken? (Het maximum is normaal 150 maar met oudejaar doen ze er 170)