Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

buidskindjes - outfit

22-1-2012 7:19:51
Ik heb opgemerkt dat ze bij C&A de kommunie kollektie in de rekken hebben gehangen, mar voor de hele kleintjes hebben ze dezelfde dingen en soms reeds een volledig setje voor 45 euro!
Ideaal om bruidskindjes te kleden, in de loop van het jaar vindt je dat dan moeilijker

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 731

Nele
8-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 8:07:49

Ja, ik vind de collectie ook heel mooi!
Ik vind het alleen riskant om het nu al te kopen... Tegen september is het dan misschien te klein, nog te groot,.... (kheb 2 bruidskindjes van 2 en 4 jaar)
Ik ga nog wachten tot de zomer voor mijn bruidskindjes te kleden.

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 11:50:31

Ben helemaal dolverliefd op die collectie!!!

2 bruidskindjes van 4 & 6 jaar, is het nu al te vroeg om kledij te gaan zoeken?
Normaal groeien zo'n kindjes toch alleen maar in de hoogte of ben ik fout? (Heb zelf nog geen kindjes dus heb ik er ook helemaal geen idee van).

Als ik nog zou wachten tot maart / april ben ik bang dat het moeilijk zou zijn om dezelfde setjes te vinden...

Groetjes

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik22-1-2012 12:11:11

Wij hebben de kleedjes van de bruidskindjes in februari gekocht en zijn in september getrouwd. De mamas kunnen meestal wel helpen met de leeftijd van de kleedjes. Wij hadden Wel voorzien dat het mogelijk was om de kleedjes in te leggen als ze te groot waren... Groetjes

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik22-1-2012 12:24:56

Dan moet ik toch ook zeker eens gaan kijken... Bij ons is het maar voor augustus, meisje is 3 jaar, jongen is 8 jaar. Dus mss best voor het meisje toch een maatje groter nemen dan? Want die groeien zo snel he...
@Jeff bedankt voor de tip! Want ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen zoeken anders. :-)

Groetjes

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 21:48:43

heel schone kleedjes voor meisjes bij C&A!!
Jammer genoeg heb ik drie bruidsjongens :)
Maar we hebben ook voor hen iets schattigs gevonden. Nu alleen hopen dat ze niet massaal gaan groeien op die vier maanden...
Weer iets dat we kunnen aanvinken als 'geregeld'. Ik ben content!

Groetjes!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 0:04:15

Wij hebben ook iets gevonden bij C&A voor onze jongens!
Voor €67/persoon waren ze gekleed.
En ze kunnen het lekker doordragen achteraf. Mooi meegenomen toch.
Grtz. Cindy

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 13:57:24

Ik trouw in september en heb deze maand iets heel moois voor mijn bruidsmeisjes (6 en 10) gekocht bij Didi en het was nog in solden. Een echte meevaller en ongelofelijk mooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...