Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress versus koorstblaasjes

22-1-2012 8:53:32
hey bruidjes

ik ben nogal een stresskieken
en meestal als ik de dag ervoor veel stress heb heb ik s'anderdaags altijd een joekel van een koortsblaas op mijn lip
kei veel schrik dat ik op de dag van de trouw een koortsblaas op mijn lip ga hebben pffffff mag er niet aan denken
ik ken mijn eigen de dag voor de trouw heb ik sowiso zenuwen is er iets dat ik kan voorkomen dat zo koortsblaas kan uitbreken??
geen stress hebben de dag ervoor daar vrees ik voor
dus alle tips zijn welkom

natje
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1125

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik22-1-2012 9:46:59

Hey Natje:-)

Ik ken het probleem, ik ga dit item zeker volgen. Stress en vermoeidheid staan bij ook garant voor een aantal koortsblazen. Ik lijk dan net een mislukte lipvulling achter de rug te hebben...:-(zo hard zwelt mijn lip dan op en op onze dag dat voor hebben is letterlijk mijn grootste nachtmerrie...
groetjes

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 10:06:57

Hallo,
oef...ben niet de enige stresskip :-) Mijn huisdokter gaat mij een voorschrift bezorgen van een bepaalde pil die ik een aantal dagen op voorhand moet beginnen nemen om dit te voorkomen. Is blijkbaar niet goedkoop maar zeer goed en MET garantie dat je GEEN koortsblaasjes hebt! De naam ken ik echter niet...

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik22-1-2012 10:19:30

Aciclovir heet dit geneesmiddel, is inderdaad een heel goed maar deur geneesmiddel.
Had het ook beter voor mijn trouw genomen want had een koorstblaar op onze trouwdag ;)

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik22-1-2012 12:28:32

Misschien je stress als een positieve ongeduldheid te ervaren, daar het toch een leuke dag zal zijn....
grtz www.discovideo.be

natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 12:31:42

@nancy super merci voor de tip zal morgen al is direkt in huis halen se

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik22-1-2012 13:47:18

Hey Dames, wat noemen jullie duur? en heb je een voorschrift nodig voor het geneesmiddel?

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik22-1-2012 13:47:45

Hey Natje, dit is wel op voorschrift van de dokter.

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 13:50:17

hallo bruidje, hier ook een stresskip ... ook ik ben perfectionistisch en dat brengt stress en dus gezondheidsproblemen mee... ik sukkel al 2 jaar met klierkoorts (ook door stress) en heb laatst een extreem gezichtseczeem gekregen... ook door stress. Nu heb ik geleerd dat ik mezelf DRINGEND moet veranderen omdat het zo niet meer gaat en ik op mijn trouw ook geen plekken in het gezicht wil hebben, hoe probeer ik dit op te lossen? Ik probeer rustig in en uit te ademen en ook positief te visualiseren en me niet meer in te laten met negatieve zaken, proberen heel positief te blijven en niet te doemdenken.... misschien helpt die tip ook voor jou?

Liefs, Vero

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 14:04:27

Volgens ik mij laten vertellen heb, zou dit rond de 40-50€ draaien?! Kan iemand dit bevestigen
Maar aangezien het zeer efficiënt is, dan toch wel zijn prijs waard!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 16:29:55

en hoelang op voorhand moet je dat nemen?

Annelies
1-6-2013
 Meld misbruik22-1-2012 17:00:35

Ela bruidjes,

Ik heb daar zelf ook vaak last van en heb nu zo die plakkertjes gaan halen waar ze ook reclame van maken op de tv en inderdaad vanaf je dit voelt plak je dit erop en bij mij werkt dit goed.. voordeel is ook dat je er gewoon je make up kan overdoen en het eigenlijk niet ziet. Misschien handig om dit in je handtasje te steken ofzo?

Groetjes

LL
29-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:47:00

Herkenbaar probleem! Ik heb altijd Total Care invisible van Compeed (die plakkertjes) en Widmer Lipactin (zoals Zovirax, maar dan doorzichtig) in mijn handtas zitten. Bij mij helpt optijd gaan slapen, vitaminen nemen en ja, stress vermijden :-)

Kirsten
4-8-2012
 Meld misbruik22-1-2012 22:05:01

Ik heb er vooral last van bij extreme temperatuurwisselingen, maar ga voor de zekerheid ook aciclovir nemen. Ik heb dit vorig jaar nog ingenomen en werkt echt wel goed - dus voor degene die twijfelen: is zijn geld wel waard hoor!

Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 9:15:04

Hoi dames,

Ik heb hetzelfde probleem en ga voor de tabletten! Ik heb deze vroeger al eens moeten nemen omdat de koortsblaasjes te erg en te vaak terugkwamen.
Ik heb toen deze voorgeschreven gekregen (ook alleen op voorschrift als ik het me goed kan herinneren):

http://www.apotheekvandenbrouckegeluwe.be/nl/Product/15...

Die kosten ongeveer 30 euro, maar dat heb ik er toch zeker voor over!

Groetjes, Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...