Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het verplichte babbeltje...

22-1-2012 12:31:47
Hallo allemaal,

Nog 46 dagen op de teller en soms slaat mijn hoofd toch eventjes tilt van de gedachte dat het daar bijna is!!

Maar ik heb toch nog een klein vraagje... Zijn jullie van plan om tijdens het feest de toer van de zaal te doen, zodat je met iedereen een babbeltje hebt gedaan, of laten jullie dit allemaal natuurlijk verlopen en zie je wel met wie je een babbeltje slaat, en met wie niet? (Amai, zo een zin... Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Groetjes Jill

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 771

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 12:49:04

Hey Jill,

Ik heb me dat ook al afgevraagd :-) maar ga het gewoon op mij laten afkomen denk ik...
Als de mensen toekomen, sla je zowiezo een kort babbeltje...en tijdens de receptie ga ik wel nog wat rondwandelen zodat iedereen mij makkelijk kan aanspreken :-).
Eens de muziek draait...wordt het al iets moeilijker denk ik om nog te 'praten'...
En als de mensen vertrekken, kan je toch ook nog even een babbeltje slagen é...
Zo heb je toch iedereen gesproken, bij het binnenkomen én bij vertrek...

groetjes!

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-1-2012 13:56:14

hejj jill,

Ik denk ook gewoon dat ik alles op me af zal laten komen en op dat moment wel zal zien met die ik een babbeltje zal slaan.. ook zoals sandra tijdens de receptie eens een toertje doen zodat je bij iedereen wel eens passeert héhé..

jaja het begint te korten.. als ik eraan denk krimpt mijn maag soms inéén amai wat zal dat de dag zelf geven..

groetjes jamie x

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2012 14:46:13

Ja, ik val de anderen bij dat je gewoon met de flow moet meegaan. Anders gaat het maar zo een geforceerd gesprekje zijn denk ik...

Ik denk er wel over om ervoor te zorgen dat de fotograaf de bedankingskaartjes 's avonds al klaar heeft zodat je dan bij het uitdelen sowieso iedereen passeert. Maar over het algemeen denk ik dat je gewoon het op je moet laten afkomen...

groetjes!!!
Nellie

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik22-1-2012 16:51:43

Bij aankomst passeert iedereen je al eens en kun je al eens een kort babbeltje slaan. Nadien gaan wij ook gewoon wat rondlopen en het op ons laten afkomen. Ik zal er wel opletten om wat extra aandacht te geven aan de mensen die enkel uitgenodigd zijn voor de receptie. De rest kan je later die avond nog spreken.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 18:05:11

Hoi Jill,

Mijn mama had me al gezegd dat het bij ons in de familie wel de gewoonte is om tijdens het avondfeest tussen de gangen door eens kort bij elke tafel langs te gaan om te vragen of alles in orde is en of ze het een beetje naar hun zin hebben. Mama zegt dat iedereen dat wel heel erg apprecieert. Ik heb zelf nog geen huwelijken meegemaakt in de familie (ik was nog te klein) maar op een huwelijk vorig jaar werd dat ook gedaan door het bruidspaar en da's inderdaad als gast wel fijn. Wij gaan het dus wél doen.

Liefs,

Nathalie

joke
7-7-2012
 Meld misbruik22-1-2012 18:54:40

Dag Jill, 

Ik had hier nog niet echt over nagedacht, maar ik denk ook dat ik dit zal doen. Ik zou het achteraf jammer vinden te beseffen dat ik met sommige mensen niet zou gesproken hebben.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:32:36

Hey,

Ik ga zowizo bij iedereen eens een praatje slaan... ik doe dit op een gewoon groter familie-feest ook steeds...

ben dan ook wel een echt fam. mens....

Dus persoonlijk zou ik het doen, maar is natuurlijk iedereen zijn eigen keuze...

Maar mensen komen speciaal voor de bruid en de bruidegom dus wel leuk dat je eens bij hen praatje gaat maken...

Veel groetjes Ellen

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:28:05

hoi hoi!
Wij slaan ook zowiezo een babbeltje maar wij doen het in combinatie met de bedankjes :)
We gaan dus van tafel tot tafel en geven zo onze bedankjes ook af ondertussen :) iedereen heeft dan zeker één mee!

Groetjes

Ulrike

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...