Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drankje aan het stadhuis?

22-1-2012 12:44:43
Hoi,
Zijn er nog koppeltjes die enkel trouwen voor de wet en die erna, aan het stadhuis, iets willen aanbieden aan de vrienden of familieleden? We hebben echter maar een halfuurtje de tijd. Daarna lunch in de feestzaal.

Nele
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 840

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 19:16:42

Hey Nele,
Wij trouwen ook enkel voor de wet en wouden ook iets aanbieden, maar probleem is dat er na ons nog een huwelijk gepland staat en wij er dus niet kunnen blijven staan. Wij zoeken ook nog naar een alternatief.

Groetjes,
Sonja

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 19:24:37

Hey Nele,

Wij hebben het geluk dat alles in de buurt is: Wij wonen op hetzelfde plein als het gemeentehuis met daar schuin over een tof alternatief cafeetje. Na ons burgerlijk huwelijk worden er drankjes en hapjes aangeboden in het café en daarna eten wij broodjeslunch bij ons thuis met de suite.

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik24-1-2012 10:41:21

Bij ons stond er een Jeneverbar! Super leuk.

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik25-1-2012 1:55:42

wij willen ook iets doen maar weten nog niet wat.wij wilde ijsjes ofzo uitdelen maar het is in maart! dus echt koud!
we wilde de bubbelbus huren maar die kost kei veel!
en dan was er nog het idee om gewoon een frigobox te zetten met wa champagne of cava, en die te schenken, en aan de kindjes snoepzakjes

groetjes

Sarah
5-7-2008
 Meld misbruik17-2-2012 19:49:02

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 9:11:56

Hey,

wij trouwen ook enkel voor het stadhuis en wij hebben ook een halfuur extra na de plechtigheid! Dat is in de zaal zelf waar er achteraan een klein keukentje is, ik ga de dag ervoor al eens naar het stadhuis om de flessen cava daar te zetten en vraag dan aan een familielid om de glazen te vullen tegen dat de plechtigheid bijna gedaan is! Vind dat wel een voordeel want zo is m'n middag een beetje gevuld! Ze hebben wel gezegd dat we waarschijnlijk maar tijd zullen hebben voor 1 glaasje maar tis toch dat hé!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...