Terug naar overzicht
Ons feest was bij Daemshof. Eén en al lof hoor, alles was tot in de details in orde (ze denken echt aan alles) en het eten was super lekker! .. Als je nog specifieke vragen hebt, vraag maar :)
Hoi Kim,Bedankt voor je reactie!Is geen makkelijke keuze hoor.Bij het Daemshof hebben we echt ook wel een supergoed gevoel!In totaal hebben wij iets van een 200 genodigden en zouden dan overwegen om een gedeelte +- 115 voor het eten te vragen en de rest vanaf het dessertenbuffet. (Uiteraard zullen ze ook niet allemaal komen, dit zou volgens de eigenaar ook maar nipt zijn qua plaats)Volgens hetgeen ik hoor, denk ik dat dit ook echt wel de moeite is.Hebben jullie geopteerd voor eten geserveerd aan tafel, of buffet?En hoeveel genodigden hadden jullie?Wat vonden jullie van de dj?Ik kan zo misschien nog wel even doorgaan, maar dit zijn toch de belangrijkste vragen denk ik.GroetjesVicky
Ik heb al naar een huwelijk geweest in het daemshof en mijn man zijn personeelsfeest is daar ook elk jaar. Ik vind het een hele mooie zaal, superlekker eten en vooral een geweldig dessertenbuffet!! In het aldhem heb ik enkele jaren geleden een oudjaar gaan vieren. En dit vond ik persoonlijk enorm duur in vergelijking met de 'kwaliteit' van het eten dat we kregen. Het enige voordeel hier vind ik dat er een hotel aan is, maar mijn keuze zou vast en zeker het Daemshof zijn, is ook 'gezelliger' dan de zaal in het aldhem. (wij hebben gekozen voor La Grange)Groetjes,
Wij waren met een 100-tal en dan nog 30 vanaf het dessertenbuffet dat absoluut de moeite waard is ;) Wij hadden eten aan tafel en voor zo'n grote groep zou 'k dat precies toch ook aanraden. Anders is het echt nogal veel "geloop" en loopt de timing nogal snel uit.De DJ vonden we zeker goed, hier is wel op het laatste moment een wissel gebeurd .. Een week voor de trouw, toen we al wat dingen gingen afzetten, zei Wilfried dat hun vaste DJ die meestal de trouwfeesten doet (en waar we ons gesprek mee gehad hadden) ermee stopte wegens gezondheidsproblemen. We kregen nu de DJ die vooral personeelsfeesten en zo doet. Geen problemen mee gehad, was zeker ook in orde!Als je wat foto's wil zien, www.kimenwim.be en even verder klikken.
Hey Kim,Bedankt voor je reactie.Ik heb idd even op jullie website gekeken.Prachtig! Je zag er stralen uit!Jullie hebben trouwens foto's laten trekken bij iemand van wie ik ook info had gevraagd omdat zijn stijl ons enorm aanstaat.Daar goede ervaringen mee?