Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Daemshof of Aldhem

22-1-2012 13:40:59
Lieve bruidjes,

Wie van jullie heeft er ervaring met 1 van deze twee, of beide feestzalen?
Wij twijfelen tussen beiden. En zien aan allebei voor- en nadelen.
Maar hebben bij nog geen van beiden het eten geproefd.
Alle ervaringen zijn welkom!
Bedankt!

Groetjes
Vicky

Vicky
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1649

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik22-1-2012 14:57:52

Ons feest was bij Daemshof. Eén en al lof hoor, alles was tot in de details in orde (ze denken echt aan alles) en het eten was super lekker! .. Als je nog specifieke vragen hebt, vraag maar :)

Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik22-1-2012 15:10:37

Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie!
Is geen makkelijke keuze hoor.
Bij het Daemshof hebben we echt ook wel een supergoed gevoel!
In totaal hebben wij iets van een 200 genodigden en zouden dan overwegen om een gedeelte +- 115 voor het eten te vragen en de rest vanaf het dessertenbuffet. (Uiteraard zullen ze ook niet allemaal komen, dit zou volgens de eigenaar ook maar nipt zijn qua plaats)
Volgens hetgeen ik hoor, denk ik dat dit ook echt wel de moeite is.
Hebben jullie geopteerd voor eten geserveerd aan tafel, of buffet?
En hoeveel genodigden hadden jullie?
Wat vonden jullie van de dj?
Ik kan zo misschien nog wel even doorgaan, maar dit zijn toch de belangrijkste vragen denk ik.

Groetjes
Vicky

kelly
23-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 16:03:49

Ik heb al naar een huwelijk geweest in het daemshof en mijn man zijn personeelsfeest is daar ook elk jaar. Ik vind het een hele mooie zaal, superlekker eten en vooral een geweldig dessertenbuffet!!
In het aldhem heb ik enkele jaren geleden een oudjaar gaan vieren. En dit vond ik persoonlijk enorm duur in vergelijking met de 'kwaliteit' van het eten dat we kregen. Het enige voordeel hier vind ik dat er een hotel aan is, maar mijn keuze zou vast en zeker het Daemshof zijn, is ook 'gezelliger' dan de zaal in het aldhem. (wij hebben gekozen voor La Grange)
Groetjes,

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik22-1-2012 17:36:29

Wij waren met een 100-tal en dan nog 30 vanaf het dessertenbuffet dat absoluut de moeite waard is ;) Wij hadden eten aan tafel en voor zo'n grote groep zou 'k dat precies toch ook aanraden. Anders is het echt nogal veel "geloop" en loopt de timing nogal snel uit.

De DJ vonden we zeker goed, hier is wel op het laatste moment een wissel gebeurd .. Een week voor de trouw, toen we al wat dingen gingen afzetten, zei Wilfried dat hun vaste DJ die meestal de trouwfeesten doet (en waar we ons gesprek mee gehad hadden) ermee stopte wegens gezondheidsproblemen. We kregen nu de DJ die vooral personeelsfeesten en zo doet. Geen problemen mee gehad, was zeker ook in orde!

Als je wat foto's wil zien, www.kimenwim.be en even verder klikken.

Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik22-1-2012 17:56:03

Hey Kim,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb idd even op jullie website gekeken.
Prachtig! Je zag er stralen uit!
Jullie hebben trouwens foto's laten trekken bij iemand van wie ik ook info had gevraagd omdat zijn stijl ons enorm aanstaat.
Daar goede ervaringen mee?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info