Terug naar overzicht
Hejj, Moest ik van jou zijn zou ik toch eventueel kiezen voor die pre honeymoon..je kent dat wel na de trouw en met die drukte van jullie bouw komt dat er allemaal niet meer van en is jullie budget voor die huwelijksreis al opgebruikt ofzo.. ik zou zeker voor die pre honeymoon kiezen.. geniet maar van die luxe reis.. zoeentje hebben wij er ook geboekt :)groetjes jamie x
Hey NellieOok wij gaan op pre-huwelijksreis :-) Ook voor ons is het de ideale oplossing. Wij hebben ook vrienden die dat gedaan hebben en zij vonden dat zelfs heel goed, omdat je dan niet iedere minuut van de dag met stress voor je komende trouw rondloopt en er nog even tussen uit bent. Ik zou zeggen doen!GroetjesMarieke
Hey Nellie. Wij zijn in november 2011 naar NY geweest als pre-honeymoon en het was heel leuk om te kunnen zeggen: we are engaged! :)
Hey Nellie! Wij zijn op 1 oktober 2011 getrouwd en waren ook niet echt van plan om in die zomer ervoor op reis te gaan en om te wachten na ons huwelijk voor een reis te plannen. Toch hebben we ons bedacht. De maanden voor ons huwelijk was mijn man (door zijn werk) enkel thuis in het weekend. In augustus had hij een paar weken verlof en hij keek er enorm naar uit om te ontspannen en het zonnetje op te zoeken. In augustus hebben wij dan last minute een reisje naar Cyprus geboekt. Super hotel, heel goed weer en zeeer ontspannend! Even niet met stress aan het huwelijk denken Nochtans hebben wij daar tussendoor de menu en het misboekje opgesteld, met zicht op strand en zee! ZALIG! Ik kan het enkel aanraden! Wij zijn ook niet op huwelijksreis geweest en gaan dit allicht ook niet meer doen. In februari gaan we wel naar Parijs, een korte citytrip. Veel succes nog met de beslissing en de voorbereidingen!Groetjes Caro