Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een update :)

22-1-2012 14:47:59
Ey bruidjes!
Deze week was echt wel een hele productieve week :).
Onze uitnodigingen zijn gekozen, enkel de tekst moeten we nog eens bekijken en dan kunnen we ze bestellen.
Woensdagavond heb ik al eens een proef voor mijn kapsel laten doen. Na 3x proberen is er dan toch iets uitgekomen waar ik mij heel goed bij voelde en wat echt wel 'ik' was. Enkel nog een beetje op punt stellen hier en daar, maar het komt goed :).
Vrijdag zijn we naar De Waele geweest in Sint-niklaas om te kostuums voor de suite uit te kiezen.
Dit was heel snel beslist eigelijk :).
We hebben gekozen voor een huurkostuum, maar de dassen en hemden kopen we wel.
Gisteren zijn we dan tenslotte voor de bruidskindjes op koopjesjacht geweest en dit was ook zeer geslaagd:).
Zowel de 2 bruidsmeisjes als onze bruidsjongen zijn al gesteld !
31 januari gaan we kijken voor ons trouwringen.
Kortom, januari is een zeer productieve maand voor ons :).
Veel plezier nog aan alle bruidjes!

caroline
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 823

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 16:50:17

Dag Caroline,

Wow, héél productieve maand!!!
Mag ik vragen waar je gaan kijken bent voor de bruidskindjes??
Wij gaan 11 februari voor ons trouwringen...spannend!

groetjes!!

Sandra

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 18:43:25

Ey Sandra,

Wij zijn in het Waasland Shopping Center bij Inno gaan kijken. Bij de stand van McGregor hebben we voor zowel de meisjes als de jongen iets gevonden :).
We zijn ook eerst naar winkels met communiekledij geweest, maar daar was dus al heel veel weg :s. Blijkbaar moet je daar dus heeeeel snel bij zijn.
Op zich is het nog wel goed dat we daar niks van hebben, want deze kledij kunnen ze echt wel nog afdragen achteraf.
Waar gaan jullie kijken voor de ringen?
Groetjes

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 19:50:24

Hey Caroline!

Goed bezig zeg! Hebben jullie de uitnodigingen besteld bij Ymro?

Wij hebben vant weekend ook de kleren voor de bruidskindjes gekocht, ze komen van bij Filou & Friends in Antwerpen. Ook een heel draagbare collectie waaraan ze achteraf nog veel plezier zullen beleven.

Volgende week zaterdag gaan we nog eens naar 't Meersdael, samen met onze ouders. Die hebben het domein nog nooit gezien en ze zijn héél benieuwd

Nog veel productieve dagen gewenst!

Groetjes

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:04:00

Hey Lindsey, het is inderdaad Ymro geworden :).

Is heel handig zo dichtbij.
Oh spijtig, ben er zeker van dat ze de zaal ook heel mooi gaan vinden, kan niet anders he :)! Het gaat hier echt wel heel snel vind ik.
Wij hebben wel nog niks gehoord van 't gemeentehuis :s.
Hebben zij met jullie al contact opgenomen?
Voor jullie ook nog veel voorbereidingsplezier :).

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:08:33

Oh spannend* bedoelde ik dus :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:11:17

Hey Caroline,

Wel, wij gaan naar een juwelier in Kortrijk...ken de naam niet :-) het zijn kenissen van mijn verloofde zijn grootouders en blijkbaar hebben zij daar 40% korting - kan al tellen é :-)!!
Hij ontwerpt blijkbaar ook juwelen...dus ben benieuwd :-)!

Ik denk dat ik mijn klein bruidsmeisje een 'gewone' outfit zal aanraden (ale, aan de mama dus)...ook iets dat ze kan afdragen :-). Het was daarnet op het nieuws ja dat het al zo een stormloop op communiekleedjes is! :-)

groetjes!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:31:49

@ Sandra: Da's inderdaad al een serieuze korting e :).

Tis echt nie te doen, omdenduur moet je in december al beginnen uitkijken als je een communikant hebt.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 20:34:01

We zijn er zeker van dat ze het mooi gaan vinden, ze moeten eens riskeren van niet . Ik vind het ook echt wel service dat dat mogelijk is om zo nog eens langs te gaan en de zaal nog eens "aangekleed" te zien voor een feest.

De week tussen kerst en nieuw hebben ze gebeld van de gemeente dat alle papieren er waren en dat we konden komen voor de ondertrouw. Dat hebben we intussen ook gedaan. Ze zei wel dat ze nog een heleboel mensen moest bellen, maar dan zullen jullie toch bij de volgende moeten zijn hé?

Ja het gaat nu echt wel héél snel, 123 dagen op de teller, wow

Groetjes!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 8:28:08

Goe gewerkt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...