TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
elke
1-9-2007
|
9-8-2006 14:01:59
hey medebruidje,
we gaan op 01/09 volgend jaar trouwen en geven normaal ook onze feest in het H.Waterfront. Als je hierrond tips of iets anders hebt doorgekregen mag je ons dit altijd laten weten! Zijn jullie daar ooit al zelf naar een feest geweest?
groetjes Elke, aanstaande bruid
|
|
annelore
22-9-2007
|
23-4-2007 19:31:41
hallo bruid,
wij gaan daar ook ons trouwfeest geven en wij gaan werken met 2 lange tafels. wij vragen dit aan een kennis die daar zeer creatief in is om de zaal te versieren; de dag voordien. Moeten jullie ook werken met de vaste brouwer? nemen jullie de traiteur van daar? Alvas heel veel succes met de voorbereidingen!!
Groetjes, annelore 22/9/2007
|
|
Lisa
21-3-2009
|
16-2-2008 9:20:53
Hallo,
jullie zijn intussen waarschijnlijk al getrouwd en hebben Het Waterfront als locatie gekozen? Bij ons is dit ook een van de opties. Hoe waren je ervaringen? Hoe heb je contact gelegd met de zaal?
Bedankt, Lisa
|
|
annelies
9-6-2007
|
18-2-2008 8:37:33
Hallo Lisa,
Wij zijn ondertussen inderdaad al getrouwd, op mijn teller staan al 254 dagen! Het Waterfront is echt heel goed meegevallen, ook onze gasten waren heel tevreden. Ik zou je wel aanraden om zeer goede en duidelijke afspraken te maken met de verantwoordelijke van de zaal (Paul). Het is geen typische feestzaal, en dus kan je ook niet verwachten dat 'de zaal het wel zal regelen'. Dat is ook onze ervaring. Wij hebben zeer duidelijke afspraken gemaakt (wie doet wat, wat verwachten we, ...), en daardoor is alles super verlopen. Onze traiteur was Baobab: ook een echte aanrader voor wie eens iets anders wilt.
Veel succes, Annelies
|
|
anouk
10-7-2010
|
1-9-2009 9:19:37
Hallo,
Jullie zijn ondertussen allemaal al getrouwd. Wij zouden volgend jaar in juli trouwen en het waterfront lijkt ons wel een originele zaal. Kan er iemand ons wat meer informatie geven wat de praktische zkane betreft zoals prijs, catering, grootte zaal ed.
Bedankt, Anouk
Heeft er iemadn toevallig foto's staan op het net?
|
|
Mathieu
8-7-2016
|
30-4-2016 12:19:35
Hallo,
wij trouwen binnenkort en hadden interesse in Waterfront. Hierbij mijn ervaring tot nu toe, om een beeld te kunnen vormen:
We mailden voor meer info met vermelding datum, waarop we zeer snel uitgebreide info kregen over de verschillende mogelijkheden, de huurprijs van de zaal en gemiddelde kostprijs van drank. Dit wekte verder onze interesse, dus mailden we opnieuw voor een afspraak te plannen en een offerte te krijgen voor catering. Het bleef stil... Na 1 week nam ik zelf telefonisch contact en werd een datum afgesproken, zonder uur (hiervoor gingen we mailen). Datzelfde moment bevestigde ik de afspraak per mail (die 1 week later viel), vroeg of het uur goed was voor hem én vroeg nogmaals een offerte voor het eten. Opnieuw was er geen reactie, evenmin op de herinneringsmail. De avond voor onze afspraak heb ik dan maar opnieuw telefonisch contact opgenomen en werd het uur bevestigd. Bij aankomst was het een 'koele' begroeting, doch niet onvriendelijk. Een korte rondleiding toonde wat mogelijk was (alternatieve, leuke sfeer. Enige minpunt is dat je bij binnenkomst uitkijkt op de wc-cellen.), waarna de eigenaar ons doodleuk meedeelde dat hij op onze aangevraagde dag niet vrij was.
Voor ons een ervaring van weinig interesse/betrokkenheid van de eigenaar die niet in staat is om administratie op te volgen of op mails te beantwoorden. Dat hij daarenboven ons 2 weken liet 'wachten' alvorens te laten weten dat het niet kon doorgaan bij hem, vonden we zeker niet aangenaam. Dit is onze ervaring, ik spreek mij niet uit over de feitelijke dag, catering en uiteindelijke organisatie.
|
|
thomas
14-9-2019
|
13-12-2017 20:51:50
Nog iemand nieuws ondertussen?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|