Terug naar overzicht
misschien bij Vigorous? Is een vriendin van mij, doet retouches, maar geen idee of ze zo'n trouwkleden doet, maar ze is zeker goed in haar werk. Als je haar mailt zal ze zeker wel snel reageren.vigorous@skynet.be - http://www.vigorousretouches.net/ De zaak is op de Leuvensesteenweg in Muizen, vlak bij Planckendael.
ok bedankt meteen mailtje sturen is niet ver als ik binnen door rij ben ik daar op 10 min super !! anders suggeties mogen gerust nog komen voor het geval van niet
ben zelf van de buurt (hofstade/tervuursesteenweg) en heb ook lang in Muizen gewoond.Ik weet wel dat er nog een retouche-zaak is in Mechelen Centrum, geloof in de Onze-Lieve-Vrouwstraat, maar daar ben ik nog nooit geweest. Broeken verkort ik zelf, en voor moeilijkere dingen ga ik bij Vigorous.succes ermee!
ah is niet zo ver ik woon in het steppeke is mss 5 min van daar ah mss dat ik daar dan nog eens kan gaan horen moest het bij de Vigorous niet kunnen als vast hartelijk bedankt !!
Zo kom je nog eens vroegere dorpgenoten tegen :-)Ik heb heel mijn jeugd in de Kerkhoflei in Hofstade gewoond ben er ook naar school geweest, maar weet spijtig genoeg niet echt een adres voor het probleem.
hehe alle ja zo zie je maar wereld is klein heheh kerkhoflei niet ver van de school waar ik werk hehe
De retouche zaak in de onze-lieve-vrouwstraat noemt de rode schaar.Wij hebben daar al eens een kostum laten aanpassen en was goed gedaan, prijzen weet ik niet meer.
heb het gevonden maxsim"s in mechelen waar mijn mama haar trouw jurk van komt 30 per uur niet slecht denk ik ;-)