Terug naar overzicht
ik heb ook gekozen voor een tiara, heel mooi met opgestoken haar....Heb er al eventjes met rondgelopen thuis als mijn man er niet is en heb er totaal geen last van(dacht dat het mss zou spannen)
een tiara wordt vaak gedaan he, is eigenlijk gewoon eerder een 'diadeem' maar dan met een versiering er op, mss dat hij het zo iets beter ziet zitten? Of als je hem enkele voorbeeldjes laat zien op internet?
er is wel een verschil...een diadeem zit achter de oren, terwijl een tiara gewoon in het haar vastgezet wordt
ja dat wel, maar voor de mannen is dat verschil niet zo erg groot denk ik ;o) zo zou ik het toch aan mijn ventje uitleggen, maar ik ga wsl voor zo'n haarkam/schuifspeld.
Ik denk dat vooral de naam 'kroon' afschrikt, als je het tiara of diadeem noemt zal het al een stuk beter meevallen. En als dit is wat je altijd al hebt gewild, gewoon doen. Op jullie dag vindt hij jou sowieso de mooiste vrouw op aarde :)
Voila Eline, dat bedoelde ik, maar kreeg het niet verwoord :o)
Bij het passen van je jurk, zeker eens een tiara of diadeem passen zou ik zeggen ;)!Ik wist al snel dat het niets voor mij was...vond het té cinderella achtig :-).Ik heb een haarkam gekozen...maar een tiara kan zeker en vast ook mooi zijn!groetjes
Hey Nikki,Kijk eens op lemony.nuIk ga daar mijn tiara bestellen (een kleinere versie, maar ze hebben ook grotere die wel op een kroon lijken ) Bovendien denk ik niet dat hij gefocust zal zijn op de tiara/kroon die dag hoor :-)Veel plezier nog met de voorbereidingen!
heb het hem kunnen laten zien en hij zij me als ik het echt wil hij het ok vind zo lang het maar geen ''kroontjje" is zo als ik noemde :p hij vind zo iets heel klein wel tof ! dus heb het nu gevondend !