TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natascha
19-4-2012
|
22-1-2012 22:28:42
wij geven ons feest in de matangé in melle een heel moie zaal EN budgetvriendelijk... hebben ook onze eigen cateraar... mss eens zien op de site www.matange.eu veel succes nog hé :) groetjes tasch en tonny
|
|
Lien
20-6-2010
|
22-1-2012 23:29:33
neem eens contact met Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel), een hele mooie feestlokatie. er is ook een grote tuin voor evt. ceremonie Ik denk dat het mogelijk is met een externe cateraar te werken. www.hofvandeputte.be is hun site. Bij www.vanbelgie.be staan ze ook op de site en daar kan je 360° foto's zien. succes bij het zoeken. grtj.
|
|
sanne
25-8-2012
|
23-1-2012 10:34:40
Wij trouwen in het Park Van Beervelde. Hier kan je binnen trouwen maar ook met tenten werken. Je huurt namelijk het volledige park af. Zij werken meestal met de Feestarchitect, maar je kan ook beroep doen op een eigen cateraar. Groetjes
|
|
Els
30-6-2012
|
23-1-2012 10:52:00
Dag Karen,
wij waren ook van plan om een tuinfeest te geven, tot we eens alles optelden (en dan nog moet je geluk hebben met het weer, als het bakken giet, blijft het een tent hé) een zaal vind je altijd nog wel ... heb een link met heel wat zalen in en rond Gent, waarschijnlijk niet allemaal te huur voor een trouwfeest, maar toch wel enkele bij met echt wel karakter. Rondbellen zou ik zeggen :-)
http://cultureleinfrastructuur.gent.be/zalen
Wij trouwen in redelijk intieme kring in de Vlaamse Ardennen, max capaciteit van onze zaal is 90 personen denk ik, www.verstandvanleven.be , volledig vrij van traiteur en waarschijnlijk nog vrij op jullie datum, is heel "los" van sfeer.
Groetjes en veel succes bij jullie zoektocht !
Els
|
|
benita
8-9-2012
|
23-1-2012 14:00:21
Hoi hier ook idem zoals Sanne. Echt een prachtige locatie!
|
|
Karen
14-7-2012
|
23-1-2012 16:24:23
Bedankt voor jullie reacties! We werken samen met de Feestarchitect en hebben blijkbaar geluk: het park van Beervelde is nog vrij en we hebben een optie kunnen nemen. We vragen ons enkel af of de zaal voor ons groot genoeg zal zijn, we doen een walking diner concept en zouden aan een 180 mensen komen. Weten jullie of dat zou lukken?
|
|
benita
8-9-2012
|
23-1-2012 16:33:43
Hoi Karen,Bij ons hebben ze gezegd dat er plaats is om 120 p. neer te zetten, en dan is er nog voldoende plaats. Anders even vragen aan de Feestarchitect?
|
|
Els
30-6-2012
|
23-1-2012 17:05:19
hoi Karen, denk juist aan volgende locatie, is met moduleerbare ruimte tot 250 personen denk ik, in Lochristi ... heel mooi ook ! http://www.kasteelrozelaar.be/NL/Home , werken ook samen met oa de Feestarchitect denk ik
groetjes Els
|
|
sanne
25-8-2012
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|