Terug naar overzicht
Dag Charlotte.Luc Beernaert ken ik niet, Danny David wel. Ik heb hem verschillende mails gestuurd en hij was steeds heel correct. Ik had hier op het forum ook al veel goede dingen over hem gelezen. Wij hebben uiteindelijk toch gekozen voor Ceremonie Patrick uit Assebroek. Hij woont dichter bij ons en kreeg dezelfde goede commentaar als Danny David.
Hey Charlotte,Wij hebben voor Danny David gekozen, maar het is wel zijn vrouw die onze 'ceremoniemeester' zal worden...
Bedankt al allemaal! Is zijn vrouw ook super goed? En gebeurt het dat ze allebei helpen op de huwelijksdag? Groetjes,Charlotte
zijn vrouw is opgeleid door hem zelf, dus verwachten wij dezelfde 'kunsten', ik weet niet of ze soms samen helpen, mss als de familie heel groot is, die van is ons nogal klein...
Hallo Charlotte, Wij hebben Luc Beernaert genomen. Mijn schoonzus had hem ook vorig jaar en we waren hier super tevreden van! Groetjes!
Hallo Charlotte,
Wij hebben Luc Beernaert genomen. Mijn schoonzus had hem ook vorig jaar en we waren hier super tevreden van!
Groetjes!
Hier ook eentje met Danny David!Tot nu toe niks dan lof hoor. We zijn al 2 keer bij hem thuis geweest en 't is echt een heel vriendelijke en correcte man. Ook zijn vrouw Kristien is super! Zij is nog niet zo lang bezig, maar heeft al heel veel gezien als "vrouw van" en is dan ook maar in de "métier" gestapt. Danny heeft al zijn prijs vele keren terug verdiend, omdat wij door de vele tips die hij ons gaf heel veel hebben kunnen besparen.Over Luc Beernaert kan ik je niets vertellen, maar ook over hem al veel lovende woorden op dit forum gehoord.Als je voor Danny of Kristien kiest, je gaat het je zeker niet beklagen.Groetjes,Cindy
Hey iedereen,De beslissing is gevallen! Wij hebben gekozen voor Danny David. Hopelijk verloopt alles nu vlotjes, maar ik denk het wel . Op naar de andere beslissingen . Merci voor de hulp!GroetjesCharlotte