Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

23-1-2012 9:06:47
Hey Iedereen,

We hebben wel een leuk ideetje als bedankt.
We gaan theelichthouders kopen bij ikea 2euro voor 3theelichthouders, dan gaan we stickers laten maken met onze foto, namen en datum op en die gaan we dan op de theelichthouders.
Voor +-130stickers betaal je ongeveer 50euro, volgens de makers kunnen ze van -10 tot 80graden aan dus dit mag geen probleem zijn.
We hebben teststickers aangevraagd dus dan gaan we eens bekijken welke soort (mat, glanzend, doorschijnend, niet doorschijnend) het beste past bij de theelichthouders.
Aangezien wij heel veel kaarsen branden bij osn thuis en iedereen dit weet, typeert dit ons wel om als bedankje te geven.

Wat denken jullie hiervan?

Groetjes
Joeri en Romain

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 717

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 9:09:01

Klinkt zeer leuk!

via welke site heb je die stickers gevonden?

xxx

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 9:11:37

Hey Sophie,

Ik heb de stickers op de volgende site gevonden, het is wel in nederland maar de verzending is gratis.
http://www.drsticker.nl/stickers-ontwerpen/fullcolour.html?gclid=CM6OhZDZ5a0CFUNTfAod8Fs49Q

groetjes

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik23-1-2012 9:39:00

wij hebben hetzelfde maar wel geen potjes by de ikea, wij betalen 2,60 per theelichthouder incl de sticker met een foto van de dag zelf. de fotograaf mailt een foto door. de winkel maakt ze de dag zelf en dan leveren ze die s avonds voor het avondfeest! Groetjes Serena

Bart
19-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 3:42:00

Hé Joeri en Romain,

idd een heel leuk ideetje!!! Wij waren eigenlijk nog op zoek naar een leuk
cadeautje ... en mss hebben jullie ons wel op een ideetje gebracht

mercikes alvast, bart

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...